۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲

امام جمعه مهریز تاکید کرد؛

انتقاد از پیگیری‌های بی‌نتیجه احداث درمانگاه تامین اجتماعی مهریز

انتقاد از پیگیری‌های بی‌نتیجه احداث درمانگاه تامین اجتماعی مهریز

یزد- امام جمعه مهریز گفت: با وجود پیگیری ها مستمر دوباره بودجه این درمانگاه به مناطق دیگری واگذار شده و افرادی در این خصوص اقدام به سنگ اندازی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار کرد: حرکت سریع به صورت پدافند غیرعامل در مقابله حمله سایبری به سامانه سوخت از سوی دولت، مردم، و صدا و سیما بسیار مفید بود.

وی با اشاره به سو استفاده دشمنان در زمینه حمله سایبری به سامانه سوخت افزود: این برای ملت ایران یک هشدار بود که لازمه ایستادن در برابر دشمن، بصیرت و هوشیاری همه افراد در خنثی کردن این سو استفاده‌ها است.

محی الدینی ادامه داد: این مسئله حمله سایبری به سامانه سوخت کشور ایران یک مسئله امنیتی بسیار مهمی بود که نباید اتفاق می‌افتاد اما با تلاش نیروهای انتظامی، مسلح، امنیتی و بسیج این مهم به صورت ضربتی حل و فصل شد.

وی بیان کرد: آرامش مردم در حمله سایبری به سامانه سوخت بسیار ستودنی است و تا پایان رفع مشکل نیز ادامه خواهد داشت.

محی الدینی، سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمد حسین فهمیده در هشتم آبان ماه را گرامی داشت و یادآور شد: این دانش آموز با دانش و بینش خود توانست درس شجاعت، بصیرت، مقاومت و اخلاص را به همه بسیجیان سراسر کشو بدهد.

وی عنوان کرد: بسیج کشور ایران اسلامی با تفکر مردمی در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی شکل گرفت و توانست با محوریت ارزش‌های دینی و انقلابی تحولی عظیم نظام جمهوری اسلامی مثمر ثمر باشد.

محی الدینی به نامگذاری هشتم آبان ماه به نام روز دانش آموز و بسیج دانشجویی اشاره و بیان کرد: نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان بسیجی هم اکنون در عرصه تهاجم فرهنگی، جنگ نرم با هوشیاری و بصیرت می‌توانند دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی در مورد فتنه گری های آمریکا بیا کرد: دولت آمریکا با ایجاد تفرقه بین قومیت‌های دینی و مذهبی و مسلمانان می‌خواهد آنها اقدام به کشتار یکدیگر کنند.

محی الدینی تصریح داد: خطر نفوذی‌ها، تحریم‌های فزایندهراه اندازی جنگ‌های ترکیبی هشت ضلعی از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و مهم‌ترین آنها جنگ‌های سایبری و رسانه‌ای از جمله اقدامات آمریکا عیله کشور ایران است که باید با بصیرت و آگاهانه رفتار و از آنها غافل نباشیم.

وی با تبین سخنان رهبری در خصوص فتنه گری های آمریکا بیان کرد: هرچقدر دولت آمریکا بیشتر هزینه کند بیشتر شکست می‌خورد و هرچقدر او در این امر مسرتر باشد محکم‌تر سیلی خواهد خورد.

محی الدین به ضرورت تأسیس درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان مهریز اشاره و یاد آور شد: با وجود پیگیری‌ها مستمر دوباره بودجه این درمانگاه به مناطق دیگری واگذار شده است و افرادی در این خصوص اقدام به سنگ اندازی می‌کنند.

وی گفت: شهرستان مهریز در همه زمینه‌ها مظلوم واقع شده است چرا درمانگاهی که با کمک خیرین اقدام به ساخت آن می‌شود اما دولت کمکی نمی‌کند.

کد خبر 5338682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha