۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

توسط انتشارات قدر ولایت؛

«چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر شد/ بررسی رابطه ایران و آمریکا

«چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر شد/ بررسی رابطه ایران و آمریکا

در کتاب «چه کسی ماشه را چکاند؟» به‌صورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در تبیین چرایی دشمنی آمریکا با ایران و سوابق این دشمنی و اینکه چه کسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی را آغاز کرد و ادامه داد و نیز چرایی استراتژیک و مبنایی بودن شعار «مرگ بر آمریکا» این کتاب منتشر نموده است.

این کتاب برای عموم مردم قابل استفاده است لیکن از لحاظ ادبیات و نحوه طرح مطالب بیشتر قشر نوجوان و جوان مخاطب هستند و این مسائل مهم به زبان آنان تبیین و تشریح گردیده است.

این کتاب توسط آقای بغلانی نگاشته شده است و توسط آقای امیر وحید سعیدی‌فرد، تصویرگری و گرافیک آن انجام پذیرفته است.

مؤلف محترم تلاش کرده به‌صورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران را در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کرده و برخی از حوادث و رخدادها را به‌طور مشروح مطرح نماید که دلالت بر این دشمنی‌ها می‌کند. استفاده از خاطره‌های خواندنی و مستند و حکایات جذاب و مرتبط با موضوع به‌گیرایی مباحث کتاب افزوده است.

در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

«اصل مطلب این است که آمریکا به شدت تلاش و تبلیغات می‌کند تا وانمود سازد که این جمهوری اسلامی ایران است که دشمنی را با آمریکا شروع کرده و حتی تاریخ آن را از اشغال سفارتخانه کشورشان تعیین می‌کنند!!

بعضی از افراد و گروه‌هایی که دل در گرو آمریکا دارند نیز به تبع ارباب خود، همه سوابق تاریخی مستند را کنار می‌گذارند و همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند! درواقع آنها می‌خواهند با تبرئه‌ی آمریکا و به تعبیری بزک کردن آن کشور، راه مذاکره و رابطه با آمریکا را باز کنند تا به عیش و عشرت یا اهداف سیاسی خود برسند!

آیا واقعاً ایران اسلامی، خصومت و دشمنی با آمریکا را شروع کرده است؟ جمهوری اسلامی تنها حدود ۴۳ سال از عمرش می‌گذرد، ولی آمریکا بیش از یکصد سال است در ایران حضور دارد، آیا سابقه خصومت و دشمنی با ایران در دوره پهلوی نداشته است؟»

این کتاب در قطع رقعی و ۱۱۲ صفحه دورنگ با قیمت ۲۵ هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. تلفن‌های سفارش ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۱۲۳۸۸۲۴۱۶ می‌باشد.

کد خبر 5339479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha