۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خبر داد؛

استقبال ۴۲ هزار نفری مریوانی ها از نمایش های جشنواره پانزدهم

استقبال ۴۲ هزار نفری مریوانی ها از نمایش های  جشنواره پانزدهم

مریوان- دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: بیش از ۴۲ هزار نفر از مردم هنردوست این شهرستان مرزی از ۶۰ اجرای عمومی این رویداد هنری دیدن کرده اند.

رحمان هوشیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از دو سال وقفه از برگزاری این رویداد هنری شاهد حضور هنرمندان شاخص هنرهای نمایشی کشور در مریوان هستیم.

وی افزود: علی رغم شرایط کرونایی و با تمهیدات به عمل آمده در حین برگزاری اجراهای عمومی شاهد استقبال بی نظیر مردم هنردوست مریوان هستیم.

هوشیاری تصریح کرد: تمام ۶۰ اجرای عمومی انجام شده در نقاط مختلف شهر مریوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و به صورت میانگین در هر اجرا بیش از ۷۰۰ مخاطب حضور داشته‌اند.

وی افزود: با هماهنگی دبیرخانه جشنواره در حرکتی ابتکاری اقدام به اجرای اختصاصی چند نمایش خیابانی در محوطه زندان و بیمارستان مریوان کردیم که این حرکت خیرخواهانه با استقبال مواجه شده و در دوره‌های آتی نیز تکرار خواهد شد.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اذعان کرد: برگزاری این رویداد هنری به مطالبه‌ای مردمی تبدیل شده و به عنوان یک شاخص فرهنگی در بین مردم هنرپرور مریوان نهادینه شده است.

هوشیاری افزود: استقبال بی نظیر مردم مریوان از جشنواره پانزدهم نشان داد که مریوانی‌ها برای اعتلای حوزه فرهنگ و هنر این دیار پیش قدم بوده و امیدواریم روز به روز شاهد حمایت‌های ویژه مسئولان و تصمیم گیران باشیم.

گفتنی است مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان پیش از ظهر دوشنبه دهم آبان ماه در پارک شانو این شهر برگزار خواهد شد و دبیرخانه دوره شانزدهم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 5340019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha