۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵

فرمانده سپاه کربلا:

شهید فهمیده ها را الگوی جامعه معرفی کنیم

شهید فهمیده ها را الگوی جامعه معرفی کنیم

ساری- فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد وخاطره شهید حسین فهمیده گفت: باید شهید فهمیده ها را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه آئین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به برنامه‌های متعدد در هفته استکبارستیزی در استان گفت: برنامه‌هایی با حضور دانش آموزان در دست اجرا است تا فرهنگ برگرفته از دفاع مقدس و آرمان‌های شهید فهمیده را به جامعه منتقل کنیم.

وی برپایی برنامه‌های روز استکبار ستیزی همزمان با ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌ها افزود: در سال جاری تلاش کردیم با رویکرد جدید و اقتضای کرونایی برنامه‌ها را اجرا کنیم،

وی با تاکید براینکه باید شهید فهمیده‌ها را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنیم، گفت: اخلاص، میهن دوستی را باید در بین جوانان نشر دهیم و روحیه دین باوری را بین جوانان تقویت کنیم.

جعفری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران نیز شمار دانش آموزان بسیج استان را ۱۷۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: بیشترین تعداد عضو را دارا هستیم و در شرایط کرونایی و زیست بوم جدید، دانش آموزان زیادی در برنامه‌ها شرکت دارند.

وی برنامه ویژه نخبگان بسیجی، توانمندسازی فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: دو هزار و ۱۱۰ فرمانده واحد بسیج دانش آموزی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم، غبارروبی مزار شهدا و حضور در مراسم ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌ها است.

جعفری با اشاره به اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی گفت: اردوهای جهادی نیز در مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5341336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha