۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۸:۱۱

بامداد فردا انجام می‌شود؛

اعزام تیم بسکتبال بانوان به اردن برای صعود به دسته اول کاپ آسیا

اعزام تیم بسکتبال بانوان به اردن برای صعود به دسته اول کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران به منظور حضور در مسابقات دسته «ب» کاپ آسیا و کسب تنها سهمیه صعود به گروه اول این رقابت ها بامداد پنجشنبه عازم اردن می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران قرار است برای نخستین بار بعد از دریافت مجوز حضور محجبه در میادین بین المللی، در رقابت های دسته «ب» کاپ آسیا شرکت کند تا در صورت قهرمانی در این مسابقات سهمیه شرکت در دسته اول کاپ آسیا را دریافت کند.

اردن محل برگزاری مسابقات دسته دوم کاپ آسیا است. به همین منظور ملی پوشان بسکتبال بانوان کشورمان بامداد پنجشنبه عازم این کشور می شوند تا بعد از دو جلسه تمرینی مهیای آغاز دیدارهای خود در دسته «ب» کاپ آسیا شوند.

تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل زاده، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، آناهیس خداوردیان، نگین رسولی، شیدا شجاعی، آیدا گل محمدی و فرزانه فروتن ۱۲ بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی بسکتبال بانوان را در این اعزام تشکیل می دهند. این بازیکنان با هدایت شایسته متشرعی دیدارهای خود را برگزار می کنند.

مسابقات دسته «ب» کاپ آسیا با حضور ۶ تیم طی روزهای ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود. طبق برنامه اعلام شده، تیم ملی بسکتبال بانوان که در گروه اول قرار دارد در روز نخست مسابقات به مصاف لبنان می‌رود و در روز دوم هم با سوریه دیدار خواهد داشت.

تیم های قزاقستان، اندونزی و اردن در گروه دوم با هم رقابت خواهند داتش.

در پایان دیدارهای گروهی تیم های صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی می شوند و دیدار ضربدری میان تیم های دوم و سوم دو گروه هم دو تیم دیگر نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

قهرمان مسابقات دسته دوم کاپ آسیا تنها سهمیه صعود به دسته اول این رقابت ها را از آن خود خواهد کرد.

کد خبر 5341830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha