۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رسالت ما حمایت از مردمی است که سهم کمتری از خدمات‌شهری دارند

رسالت ما حمایت از مردمی است که سهم کمتری از خدمات‌شهری دارند

بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس گفت: سنت و رسالت ما حمایت از کسانی است که سهم کمتری از خدمات‌شهری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سالاری بعداز ظهر سه‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: سنت و رسالت ما حمایت از کسانی است که سهم کمتری از خوشبختی دارند. آمده‌ایم با یک ندای منظم‌تر، طبل و آهنگ مظلومیت و محرومیت شهر بندرعباس و هرمزگان را قطع کنیم.

وی محلات قدیمی شهر بندرعباس را هویت و پیشانی شهر دانست و عنوان کرد: در این محلات انسان‌هایی سرشار از استعدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی وجود دارد و می‌توان گفت افراد نخبه و تحصیل‌کرده‌ای را در خود جای داده است.

عضو شورای شهر بندرعباس با ذکر این نکته که به دلیل کم لطفی و بی توجهی به دست فراموشی سپرده شده است، بیان داشت: عدم توجه به مشکلات محلات قدیمی بندرعباس باعث جابجایی مردم اصیل شده است که باعث کم‌رنگ شدن فرهنگ و رسم رسومات بندرعباس خواهد شد.

سالاری اظهار کرد: اگر به دنبال حفظ نام و فرهنگ شهر بندرعباس هستید به داد مناطق قدیمی و بافت با قدمت شهر باشیم.

وی بیان داشت: نبود فضای آموزشی، تفریخی و ورزشی دردی مضاعف برای مردم این مناطق است. اگر دنبال خدمت کردن هستیم به این محلات برسیم چراکه فرهنگ و اصالت ما در این محلات کم رنگ شده است. حل این مشکلات در گروی همکاری و همیاری تمام مسئولان استان هرمزگان است.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: ظرفیت‌های مالی شهر با ایجاد زیرساخت‌های لازم و گسترش آموزش‌های فرهنگی برای توسعه آموزش، تربیت و فرهنگ استفاده شود.

سالاری گفت: شهرداری بندرعباس باید با پاسخگویی به نیازهای معیشتی تمام کارکنان خود، برای شکل دهی به فرهنگ سازمانی شهرداری اقدام کند.

وی تصریح کرد: در انتصابات نباید جناحی عمل شود و از تمام ظرفیت‌های انسانی به خصوص جوانان و بانوان برای آبادانی شهر استفاده شود.

عضو شورای شهر بندرعباس اذعان کرد: زیرساخت‌های ورزشی شهر برای مردم ساخته شده است و شهرداری باید از نگاه کنترلی و مدیریت اجتناب کنند.

سالاری خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی، نیازمند راه‌اندازی شورایاری‌ها هستند تا در حوزه فرهنگ سازی محلات اقدام شود.

وی عنوان کرد: تشکیل کارگروه‌هایی متشکل از نمایندگان دانشگاه‌ها، نمایندگان فرهنگی ادارات با محوریت حفظ هویت فرهنگی محلات می‌تواند برای حل مشکلات فرهنگی راه گشا باشد.

عضو شورای شهر بندرعباس بیان داشت: کارکنان آرامستان و آتش‌نشانی نیازمند توجه و انگیزه ویژه برای خدمت رسانی به مردم هستند که امیدوارم مشکلات این کارکنان این سازمان‌ها به زودی مرتفع شود.

کد خبر 5342216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha