۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۵

معاون راهداری استان زنجان:

جاده های زنجان لغزنده و مه آلود است

جاده های زنجان لغزنده و مه آلود است

زنجان-معاون راهداری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به بارش باران سطح جاده های استان زنجان لغزنده است،گفت:مه مقطعی جاده های استان را فرا گرفته است.

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش باران سطح جاده‌های استان خیس و لغزنده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران مه مقطعی جاده‌های استان را فرا گرفته که در این میان به رانندگان توصیه می‌شود با دقت و حوصله رانندگی کرده و آستانه دید خود را تقویت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همچنین با توجه به بارش باران مه غلیظ گردنه‌های کوهستانی استان را فرا گرفته و رانندگان در حد ممکن در این محورها تردد نکنند و در صورت تردد از چراغ مه شکن استفاده کنند.

یوسفی از آغاز طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آبان ماه در گردنه‌های کوهستانی استان خبر داد و تاکید کرد: اکیپ راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه خواهند داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از این گردنه‌های کوهستانی چراغ‌های مه شکن خودرو را روشن کنند و رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 5342579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha