۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴

عضو تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال:

امیدوارم در آینده مدال های خوش رنگ تری به دست بیاورم

امیدوارم در آینده مدال های خوش رنگ تری به دست بیاورم

قم- عضو تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال با بیان اینکه از کسب مدال برنز در صربستان خیلی خوشحال هستم گفت: امیدوارم با شادکردن دل مردم ایران در آینده مدال های خوش رنگ تری بدست بیاورم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نجاتی با بیان اینکه از کسب مدال برنز در صربستان خیلی خوشحالم گفت: امیدوارم توانسته باشم دل مردم ایران را شاد کنم و خوشحالم که دست خالی به ایران باز نخواهم گشت.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی امید با اشاره به اینکه تازه به این وزن از کشتی آمده افزود: امیدوارم به مرور زمان آمادگی بالاتری در این وزن کسب کنم و بتوانم مدال‌های خوش رنگ تری در آینده به دست بیاورم.

گفتنی است علیرضا نجاتی در رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در رده سنی امید، با ۳ برد و یک باخت صاحب مدال برنز مسابقات شد.

این کشتی گیر قمی در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در رده سنی امید در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه ۵ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نجاتی در این مرحله مقابل لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در این دیدار برابر گئورگی تیبیلوف از روسیه قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) نیز رقابت‌های محمدجواد رضایی و امیرعلی عبدی از قم نیز در این مسابقات مشخص خواهد شد.

کد خبر 5342729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha