۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷

۰ تا ۱۰۰ راهنمای خرید سررسید در سال ۱۴۰۱

۰ تا ۱۰۰ راهنمای خرید سررسید در سال ۱۴۰۱

با ما همراه باشید تا به سراغ یکی از تولیدکنندگان سررسید برویم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از صاحبان کسب و کار در اواخر هر سال به دنبال تهیه سررسید می‌باشند تا به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خاص خود دهند. یکی از هدایای پر طرفدار که غالب کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند، سر رسید است. شاید شما هم به این فکر افتاده باشید تا برای مشتریان خود سررسید ۱۴۰۱ را تهیه کنید. با ما همراه باشید تا به سراغ یکی از تولیدکنندگان سررسید برویم.

۰ تا ۱۰۰ راهنمای خرید سررسید در سال ۱۴۰۱

آقای زنجانی مدیر فروش هدایای تبلیغاتی شرکت صبح آگهی است. این مجموعه سالیان طولانی در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت می‌کند و یکی از زمینه‌های تخصصی این مجموعه چاپ سررسید می‌باشد. امروز ما سوالات متداول شما کاربران را از آقای زنجانی می‌پرسیم.

چرا در بین هدایای تبلیغاتی، سررسید گزینه مناسبی می‌تواند باشد؟

به چند دلیل سررسید یک گزینه مناسب برای کسب و کارهاست که می‌توان آن را در سبد تبلیغاتی قرار دهند.

یکی اینکه سررسید از دیرباز تاکنون جز هدایای تبلیغاتی مفید بوده و بسیاری از شرکت‌ها و ادارات دولتی از آن به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه‌ها را در سبد تبلیغاتی خود سررسید قرار می‌دهند.

دوم این است که سالنامه‌ها انواع و تنوع گسترده ای دارند و این تنوع و گستردگی باعث می‌شود صاحبان کسب و کار انتخاب گسترده ای داشته باشند و برای هر یک از مشتریان خود سررسید و یا سالنامه مناسب آنها را تهیه کنند.

سوم اینکه مقرون به صرفه بودن این هدیه مدنظر است و می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کم نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی، آن را به مشتریان خود دهید.

۰ تا ۱۰۰ راهنمای خرید سررسید در سال ۱۴۰۱

می‌خواهیم سررسید تهیه کنیم؛ انواع سر رسید کدام است؟

سررسید از چند نظر می‌توان تقسیم نمود. یکی از وجه‌های آن تقسیم بندی سررسید از لحاظ سایز و اندازه است:

سالنامه‌های رقعی

سالنامه‌های وزیری

سالنامه‌های اروپایی

و...

اگر بخواهیم از منظر دیگری به این مسئله نگاه کنیم می‌توان سررسیدها رو به سه صورت

سالنامه دستیار مهندسی

سالنامه پنج شنبه و جمعه با هم

سالنامه پنج شنبه و جمعه جدا

گفتنی است که سررسیدهای دستیار مهندسی هفتگی و ماهانه دارد. یعنی هفت روز هفته در یک صفحه به چاپ می‌رسد و یا ماهانه که هر ۱۵ روز در یک صفحه به چاپ می‌رسد و هر ماه در دو صفحه رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

برای کسب وکار من چه مدل سررسیدی کاربرد بیشتری دارد؟

این مسئله بیشتر سلیقه‌ای است و کسب و کارهای مختلف دارای معمولاً سررسیدهای مختلفی انتخاب می‌کنند. همانطور که قبلاً گفتم یکی از خوبی‌های سالنامه تبلیغاتی همین است که تنوع و انواع گسترده ای دارد. برای همین صاحبان کسب و کار معمولاً سبد متنوعی از این محصولات را برای خود انتخاب می‌کنند. البته معمولاً ادارات دولتی از سررسیدهای گران‌تری با ابعاد وزیری و اروپایی انتخاب می‌کنند و یا برای افراد که کسب و کار آنها در بازار می‌باشد معمولاً سررسیدهایی دارای جلد سلفونی مناسب است.

یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب سررسید بر اساس سایز آنهاست سررسیدهای اروپایی که باریک و بلند هستند و نسبت به سایر سررسیدها لاغرتر هستند لذا از لحاظ نوشتاری فضای کمتری دارد. اما حمل آن برای مخاطبان آسان است و می‌توانند آن را با خود در هر محلی برده و استفاده کنند.

سررسیدهای وزیری دارای سایز استاندار و بزرگ‌تری است و فضا برای نوشتن مطالب بیشتر است. گفتنی است که این سایز جز سالنامه‌های پرفروش است که غالب مخاطبان از آن استفاده می‌کنند. سالنامه رقعی نیز جز سررسیدهای است که مابین این دو سررسید قرار می‌گیرند نه به پهنی وزیری و نه به لاغری اروپایی.

برای تبلیغات در سررسید چگونه عمل کنیم؟

سررسید دارای جاهای مختلفی برای تبلیغات است. یکی از جاهایی که غالب افراد برای تبلیغات خود انتخاب می‌کنند روی جلد سررسید است. روی جلد سالنامه معمولاً آرم و اطلاعات یک کسب و کار به صورت طلاکوب و یا نقره کوب زده می‌شود. از دیگر جاهایی که می‌توان برای تبلیغات استفاده نمود صفحات ابتدایی که در ابتدای هر سالنامه استفاده می‌شود که به آنها لت می‌گویند. معمولاً شرکت‌های بزرگ چند صفحه از محصولات و خدمات خود را به عنوان لت در ابتدای سررسید قرار می‌دهند. بعلاوه هدر و فوتر صفحات سالنامه محل مناسبی برای قرار دادن لوگو و تبلیغات است.

تفاوت سررسید اختصاصی و سررسید عمومی چیست؟

سررسیدهای اختصاصی سررسیدهایی هستند که جای جای مکان‌های تبلیغاتی آن توسط تیم گرافیست طراحی می‌شود. به عنوان مثال شما شاید خواهان این باشید که روی صفحه جلد به جای استفاده از قالب‌های طلاکوب یا نقره کوب از طراحی گرافیکی استفاده شود و یا برای صفحات لت تیم تخصصی گرافیست آن صفحات را طراحی می‌کند. به این گونه از سررسیدها اختصاصی می‌گویند.

سررسیدهای عمومی نیز دارای اطلاعات مختلفی از جمله مناسبت‌ها، مسائل اجتماعی و سیاسی هستند و سفارش دهندگان تنها نام یا نشان خود را روی جلد آن به چاپ می‌رسانند.

چه زمانی سررسید را سفارش دهیم برای ما بهتر است؟

یکی از نکات مهم در خرید سررسید که ما مشتریان خود سفارش می‌کنیم حتماً به آن توجه نمایند. زمان سفارش سررسید است. چرا که اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار هدیه تبلیغاتی خود را به موقع و در زمان مناسب به مشتریان خود دهید، بیشترین تأثیرگذاری را روی مشتریان خود دارید. همیشه در هدیه دادن کسانی که اولین نفرات هستند، در ذهن مخاطب خود ماندگار می‌شوند. لذا ما به دوستان خود پیشنهاد می‌دهیم سفارش سررسید خود را در زمان مناسبی انجام دهند که در سررسیدها از تنوع محصول بالایی برخوردار هستند و دستشان برای تهیه انواع سررسید باز است. از نظر ما بهترین زمان سفارش سررسید اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه است که محصولات تنوع بالایی دارند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5343019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Niloo IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      14 0
      ممنون از مطالب خوب و ارزنده اتون🙏