۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی ایران به دنبال پی ریزی تمدن اسلامی در قرن ۲۱ است

 انقلاب اسلامی ایران به دنبال پی ریزی تمدن اسلامی در قرن ۲۱ است

سنندج- معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود ۶۰ کشور اسلامی با حدود دو میلیارد نفر جمعیت به همراه موقعیت مناسب جغرافیایی زمینه های لازم را برای ایجاد تمدن اسلامی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه در جمع ائمه جمعه اهل سنت و اهل تشیع کردستان با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: کردستان استان استثنایی است به دلیل نقش آفرینی‌ها در انقلاب اسلامی و دارای یک چهره پرافتخار است که اگر این افتخارآفرینی‌ها نبود الان این سرزمین شکل دیگری داشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت بالای خویش از کردستان به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش یاد کردند و این عنوان شایسته این سرزمین است.

سردار جوانی تصریح کرد: باید خداوند را شکرگذار بود که کردستان در سایه همین مجاهدت‌های خاموش هنوز مستحکم است و این مهم با نقش آفرینی ویژه علما و روحانیون این منطقه محقق شده است.

وی افزود: علما و روحانیون در شهرها و روستاهای کردستان به عنوان چراغ‌های هدایت مردم هستند و جای افتخار است که بیش از ۷۰ درصد از ۵۴۰۰ شهید کردستانی عضو شجره طیبه بسیج بوده اند.

ضرورت استمرار استکبارستیزی در جامعه باید تبیین شود

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه به رهبری آمریکا با جهان اسلام وارد جنگ شده و نوک پیکان این حمله نیز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جوانی تصریح کرد: نظام سلطه، خودش را در مسیر افول می بیند و در این راستا به هر توطئه ای برای مقابله با جبهه حق الطلبی نشأت گرفته از جمهوری اسلامی مردم ایران دست می‌زند.

وی افزود: در جهان اسلام و در فراتر از جهان اسلام شاهد شکل گرفتن پدیده مقاومت در مقابل استکبار و ظالمین هستیم.

سردار جوانی گفت: جبهه استکبار با جا به جایی نسل‌ها و استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد تردید در سیاست‌های نظام اسلامی دارد و مبحث استکبارستیزی یکی از این سیاست هاست که دشمنان به دنبال تضعیف این روحیه در بین مردم ایران و امت اسلامی هستند.

وی افزود: ما وقتی اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را بررسی می‌کنیم به این مهم می رسیم که این اندیشه‌ها ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبارستیزی یک مبحث تولید انقلاب اسلامی ایران نیست بلکه مبانی آن از قرآن و آموزه‌های دینی است.

سردار جوانی افزود: آمریکا به دنبال حاکم کردن اندیشه‌های لیبرال دموکراتیک است و فرعون زمان است لذا وقتی بحث استکبارستیزی مطرح می‌شود با هجمه آمریکا مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر بحث استکبارستیزی مطرح است با اطمینان می‌توانیم بگوییم که ایستادن در مقابل آمریکا به عنوان مستکبر زمانه یک امر دینی و شرعی است.

سردار جوانی اذعان کرد: همه مسلمانان معتقدند که اسلام کامل‌ترین و جامع‌ترین دین بوده و بعد از پیامبر اسلام و قرآن کریم هیچ پیامبر و کتابی نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: بیش از یک میلیارد نفر مسلمان در سطح جهان تحت سیطره آمریکایی‌ها هستند و حکام بسیاری از کشورهای اسلامی برای دلخوشی جبهه استکبار برای مقابله با مسلمانان ائتلاف تشکیل می‌دهند که نمونه عینی این مهم یمن است.

استکبارستیزی برای جهان اسلام یک ضرورت است

سردار جوانی تأکید کرد: باید فرهیختگان جهان اسلام به این مهم برسند که استکبارستیزی برای جهان اسلام یک ضرورت است.

وی افزود: دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم لازم و ملزوم همدیگر هستند و امام خمینی (ره) در کنار برافراشتن پرچم استکبارستیزی به دفاع از مظلومین و مستضعفین هم همت گماشت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نمی‌شود در مسیر کمال حرکت کرد ولی استکبار ستیز نبود و این مهم در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری به عینه قابل مشاهده است.

سردار جوانی افزود: انقلاب اسلامی به دنبال پی ریزی تمدن اسلامی در قرن ۲۱ است و امروز این ظرفیت‌ها برای پدیدآوردن این تمدن بزرگ فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: قریب ۶۰ کشور اسلامی با حدود دو میلیارد نفر جمعیت به همراه موقعیت مناسب جغرافیایی زمینه‌های لازم را برای ایجاد تمدن اسلام فراهم کرده است.

سردار جوانی تأکید کرد: وحدت شیعه و سنی یک معجون تمدن ساز خواهد بود و دشمنان با تمام توان برای جلوگیری از این وحدت هستند.

وی افزود: هر کشور اسلامی و هر رهبر اسلامی به آمریکا اعتماد کند از پشت خنجر خواهد خرد و مصداق عینی آن نیز حکومت مرسی و اخوان المسلمین در مصر است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: چه شیعه لندنی و چه سنی آمریکایی هر دو مزدور استکبار هستند و هر کسی موضعش وحدت و انسجام امت اسلامی و استکبارستیزی است در جایگاه حق است.

سردار جوانی اذعان کرد: استکبارستیزی لازمه حرکت رو به جلو ملت ماست و باید همواره این روحیه در بین اقشار مختلف مردم زنده باشد.

وی از علما و روحانیون کردستانی خواست که در مسیر روشنگری مردم و به ویژه نسل جوان جامعه برای مقابله با جبهه استکبار تلاش مضاعف نمایند چرا که توطئه‌های دشمنان در مسیر انحراف افکار جوانان روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.

سردار جوانی تصریح کرد: جبهه استکبار با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی فکر می‌کرد که مقاومت جمهوری اسلامی و جبهه حق طلبی در مقابل آنها از بین می‌رود اما امروز شاهد قوت روز افزون جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی هستیم.

وی افزود: امروز در کشورهای منطقه شاهد مقاومتی مثال زدنی در مقابله آمریکا و صهیونیسم جهانی هستیم و اینها مسلمانان واقعی هستند.

کد خبر 5343157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha