۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

کمک مالی به باشگاه پاس نشده است/ مسئولان حمایت کنند

کمک مالی به باشگاه پاس نشده است/ مسئولان حمایت کنند

همدان - مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه تاکنون ریالی به باشگاه کمک مالی نشده، گفت: باتوجه به زمان کم باقیمانده تا آغاز لیگ، مسئولان برای چگونگی تامین هزینه‌های پاس تصمیم عاجل بگیرند.

امیر عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با حضور سیامک فراهانی و دستیارانش تمرینات تیم فوتبال پاس سر و سامان گرفته است، اظهار داشت: با نظر سرمربی، تیم درحال شکل‌گیری است و بازیکنان قابلی در تمرینات حضور دارند.

وی افزود: با همه این اوصاف با مشکلاتی مواجه هستیم که مسئولان استان باید برای حل آنها اجماع کنند.

وی با بیان اینکه سال به سال هزینه‌های تیمداری با شیب تندی افزایش می‌یابد، گفت: حتی تیم‌های لیگ برتری مانند پدیده مشهد و تیم‌های لیگ یکی از جمله ماشین‌سازی تبریز امسال با مشکلات زیادی مواجهند و چند بازی در ابتدای این فصل از مسابقات لیگ برتر و لیگ یک به دلیل مشکلات مالی تیم‌ها لغو شده است.

مدیرعامل باشگاه پاس تاکید کرد: با این شرایط حمایت مسئولان از تیم‌های استان خود امری ضروری است.

عظیمی با اشاره به اینکه در فصل گذشته همه هزینه‌های تیم پاس را پرداخت کردم، گفت: اما برخی مسئولان استان به تعهدات خود عمل نکردند و حتی ۲ میلیارد تومانی که قرار بود به تیم پاس کمک شود، با کارشکنی برخی افراد به سرانجام نرسید و همین مسئله باعث شد باشگاه پاس در فصل گذشته آسیب شدیدی ببیند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از چند روز دیگر آغاز می‌شود، و باید هزینه درصدی از قراردادها، هزینه تسویه درصدی از بدهی گذشته به منظور باز شدن پنجره، و هزینه تأمین السبه را در همین بدو امر تأمین کنیم، گفت: تاکنون ریالی به باشگاه پاس از سوی مسئولان استان تزریق نشده است
عظیمی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود برای حضور در لیگ، به مشکل می‌خوریم و تا مسئولان تعهدات قبلی را عملی نکنند هزینه دیگری نخواهم کرد، اظهار داشت: از مسئولان استان درخواست می‌کنم میزان کمک مالی به باشگاه و زمان پرداخت آن را به صورت روشن اعلام کنند؛ چون با توجه به اتفاقات فصل گذشته و عدم عمل به تعهدات از سوی برخی مسئولان نمی‌توانم بار هزینه‌های پاس را بر دوش بکشم.

وی تاکید کرد: با توجه به زمان بسیار اندکی که تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده مسئولان استان در مورد موضوعات مالی باشگاه پاس تصمیم عاجل بگیرند و در صورت پیش‌آمد هر مشکلی مسئولیت آن برعهده مسئولان خواهد بود.

کد خبر 5343207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عسگری IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      تیم به اون خوبی را نابود کردند. خدا نابودتان کند که به هیچ چیزی در این مملکت رحم نمی کنید.