۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۱۴

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

یاد شهدای مبارزه با استکبار جهانی باید همواره گرامی داشته شود

یاد شهدای مبارزه با استکبار جهانی باید همواره گرامی داشته شود

سنندج-نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر حفظ وحدت و دوری از تفرقه‌افکنی تأکید کرد و گفت: مبارزه با استکبار وظیفه ماست و باید یاد شهدای این عرصه زنده نگه داشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست ائمه جمعه استان که با محوریت شاخصه‌های استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با یادآوری حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: «هر کس که صبح کند و تلاشش غیر دستور خدا باشد از خدا نیست و کسی که اهتمام به کارهای مسلمین نورزد از ایشان نیست و آن کس که با میل خود به ظلم و خواری تن دهد از ما اهل بیت نخواهد بود.»

وی بر ضرورت رعایت اخلاص در عمل و کارها تأکید کرد و گفت: انسان باید در انجام کارها تنها هدفش کسب رضایت پروردگار باشد و دنبال ثروت، تکبر و تحقیر کردن مردم نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اهتمام به امور مسلمین همان بیاناتی است که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشور آن را بیان می‌کنند، تصریح کرد: اساس امروز جامعه وحدت و دوری از تفرقه‌افکنی بوده و باید این امر مهم مورد توجه همه مسلمانان شیعه و سنی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در طول سالیان اخیر کلیسایی منفجر نشده، بلکه ترور و جنایت‌های زیادی از سوی مزدوران صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مستکبر تنها آمریکا نیست چراکه هستند کسانی که زیر سایه شیطان بزرگ آموزش می‌بینند.

وی با تأکید بر اینکه چهره حقیقی دشمنان و تکفیری‌ها برای نسل جوان امروزی تبیین شود، بیان کرد: استکبار لباس جدیدی برتن کرده است و زیر سایه آمریکا در حال تفرقه افکندن بین مسلمانان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه علما از اختلاف و تفرقه دوری کرده و در برابر جنایت‌های گروه‌های تکفیری واکنش نشان دهند، تأکید کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مبارزه با استکبار را سرلوحه سخنان خود قرار دهند و یاد شهدای مبارزه با استکبار را زنده کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار وظیفه ماست و آرام نشستن ناشکری ماست، یادآور شد: ائمه جمعه در پشت تریبون مسجد رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و استکبار ستیزی و توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید حافظ خون شهدا باشیم، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم به شایستگی و بیش از اینها به وظیفه خودمان عمل کنیم.

کد خبر 5343446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha