۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

وزیر راه و شهرسازی:

منابع اعتباری بخش سوانح سوختگی بیمارستان کوثر سمنان تأمین می‌شود

منابع اعتباری بخش سوانح سوختگی بیمارستان کوثر سمنان تأمین می‌شود

سمنان- وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه منابع اعتباری بخش سوانح سوختگی بیمارستان کوثر سمنان تأمین می‌شود، گفت: اتمام این پروژه و تجهیز آن می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به بیماران مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی صبح پنجشنبه طی بازدید از بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان معبری برای عبور زائران محسوب می‌شود و این مهم می‌طلبد تا زیرساخت‌های دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران فراهم باشد، ابراز داشت: یکی از زیرساخت‌های مهم ایجاد بیمارستان و درمانگاه‌های مناسب و باکیفیت است که استان سمنان ا این نظر وضعیت خوبی را دارد.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان می‌تواند از هزینه‌های گزاف اعزام بیماران به دیگر شهرها و استان‌های کشور بکاهد، افزود: به این منظور با توجه به حساسیت موضوع این مهم می‌طلبد تا هر چه سریع‌تر پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه عمده مشکل موجود بر سر راه افتتاح طرح منابع اعتباری است، ابراز داشت: ترتیبی اتخاذ شد تا این منابع برای ساخت و تجهیز امکانات این بخش فراهم شود.

قاسمی بابیان اینکه تهیه تجهیزات پزشکی و درمانی این مجموعه مهم‌ترین چالش پیش رو است، تصریح کرد: بخش عمده این پروژه با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی ساخت و تجهیز شده است که در مصوبات سفر حتماً لزوم اعتبارات لازم برای تکمیل بخش سوانح سوختگی مطرح خواهد شد.

کد خبر 5343643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha