۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲

همزمان با سراسر کشور

تجمع استکبارستیزی اردبیلی‌ها برگزار شد

تجمع استکبارستیزی اردبیلی‌ها برگزار شد

اردبیل- همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان تجمع استکبارستیزی مردم مؤمن و انقلابی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع باشکوه که ظهر پنجشنبه در مصلای اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با شعارهای انقلابی و ارزشی شیطنت استکبار جهانی را محکوم کردند.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی که حاوی روحیه ایستادگی ملت ایران در برابر ایادی کفر و آمریکای جنایتکار است نفرت و انزجار خود را از آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده منطقه‌ای او اعلام کردند.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق انزجار خود را از استکبار جهانی و سردمداران منطقه‌ای آنها اعلام کرده و در یوم‌الله ۱۳ آبان بر تداوم راه شهدای دانش‌آموز و هم‌رزمان خود در دوران دفاع مقدس تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در حالی استکبار جهانی و شیطنت آنها را محکوم کردند که از کشورهای منطقه خواستند با درک ماهیت ظالمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی اجازه شیطنت در منطقه را نداده و از عزت و عظمت امت اسلامی به شایستگی دفاع کنند.

در این مراسم سرودهای حماسی قرائت شد و دانش‌آموزان با شنیدن این سرودهای حماسی یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز ۱۳ آبان و دانشجویان پیرو خط امام را در تسخیر تاریخی لانه جاسوسی آمریکا گرامی داشتند.

نظیر این مراسم در همه شهرهای استان اردبیل برگزار شد که با توجه به شرایط سرد آب و هوایی استان در اغلب شهرها مراسم در مصلاها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 5343743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha