۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

امام جمعه گناوه:

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: بزرگترین و مهمترین توصیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است که این دیدگاه به تاسی و پیروی از اولیا و انبیا الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنجشنبه در آئین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله است و از رویدادهای مهم انقلاب که هرگز فراموش نخواهد شد.

امام جمعه گناوه افزود: ۱۳ آبان، سه حادثه مهم تبعید امام راحل (ره) در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستمشاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام را در خود جای داده است که هر سه این حوادث نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در به ثمر رسیدن و استمرار انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی است و در سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام توانستند لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر کردند که امام خمینی (ره) ضمن حمایت از این حرکت ضد استکباری دانشجویان از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است

وی گفت: هدف امروز استکبار جهانی حذف انقلاب و نظام مقدس اسلامی است و توطئه‌های مستکبرین و دشمنان از قبل پیروزی انقلاب تا کنون برای ضربه به انقلاب اسلامی ادامه داشته است ولی این توطئه‌ها با استقامت مردم خنثی شده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اعمال کرده است اما با همدلی، وحدت، انسجام و اتحاد مردم از همه این تهدیدها عبور کرده‌ایم و نقشه دشمنان شکست خورده است.

وی گفت: امروز نیز دشمنان جنگ نرم را علیه کشورمان طراحی کرده‌اند که جوانان و نوجوانان، دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی باید با بصیرت کامل در مقابله با جنگ نرم حضور چشمگیر داشته باشند.

امام جمعه گناوه یادآور شد: امروز نوجوانان و جوانان و دانش آموزان کشور به عنوان آینده سازان نظام اسلامی و مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هستند که می‌توانند با هوشیاری، بصیرت، پشتکار، علم آموزی افق دیگری را برای نظام اسلامی ترسیم و رقم بزنند.

وی ادامه داد: امروز اگر ادبیات کشور ما استکبارستیزی و روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی در کشور ما است مهمترین و بزرگترین میراث گران بهای سیاسی و اندیشه و منظومه فکری امام خمینی (ره) است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: بزرگترین توصیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است که این دیدگاه به تاسی از اولیا و انبیا الهی است.

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است

وی با اشاره به پیروزی غیور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران و مدافعان حریم ولایت با دزدان آمریکایی در خلیج فارس و دریای عمان گفت: غیور مردان سپاه پاسداران و مدافعان حریم ولایت بار دیگر با اقتدار در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادند و خفت و شکست را به استکبار جهانی تحمیل کردند.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: دشمن بارها از اقتدار نیروهای مسلح و حضور به موقع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست خورده است و این بار نیز که قصد دزدی نفت کشور ما را داشت با اقتدار سربازان ولایت بار دیگر مغلوب شد.

وی با اشاره به اینکه خوی استکباری آمریکا همیشه وجود داشته است گفت: آمریکا جنایتکار وقتی دید که از تحریم و تهدیدها علیه ملت ایران نتیجه نگرفته است، اقدام به دزدی نفت ایران کرد ولی در این توطئه مذبوحانه نیز سیلی محکم سربازان ولایت خورد.

امام جمعه گناوه گفت: از ویژگی‌های استکبارستیزی استقامت در برابر تمام توطئه‌های دشمنان است و ملت ایران ثابت کرده است که تهدیدها و تحریم‌های دشمنان نمی‌تواندآنها را مرعوب کند وبا اتحاد و همدلی و با تبعیت از ولایت از آرمان انقلاب دفاع خواهند کرد.

امام جمعه گناوه از برگزارکنندگان و حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برنامه‌های ۱۳ گرامیداشت یوم الله آبان و هفته بسیج دانش آموزی تقدیر کرد.

در تجمع ضد استکباری که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی جمعه گناوه برگزار شد اجرای سرود دانش آموزی، قرائت بیانیه تشکل‌های دانش آموزی و قرائت بیانیه ۱۳ آبان از دیگر بخش‌ها بود.

در این آئین شرکت کنندگان شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، راه نجات امت ولایت، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت را فریاد زدند.

کد خبر 5343749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha