۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸

برای تقدیر از حماسه نیروی دریایی سپاه؛

پویش «خلیج‌فارس خانه ماست» برگزار می‌شود

پویش «خلیج‌فارس خانه ماست» برگزار می‌شود

پویش «خلیج‌فارس خانه ماست» به شکرانه حماسه پهلوانان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با دزدی نفت ایران توسط آمریکا، توسط کتابشهر بهارستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «خلیج‌فارس خانه ماست» به شکرانه حماسه پهلوانان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با دزدی نفت ایران توسط آمریکا، توسط کتابشهر بهارستان برگزار می‌شود.

این‌پویش همچنین به بهانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از روز ۱۳ تا ۱۵ آبان برپا می‌شود که در آن، تخفیف ۱۰۰ درصدی خرید حضوری برای همه اعضای درجه یک خانواده پهلوانان نیروی دریایی سپاه تا سقف ۵۰۰ هزار تومان و تخفیف ۳۰ درصدی خرید حضوری تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برای همه اعضای درجه یک خانواده نیروهای سپاه در نظر گرفته شده است.

از علاقه‌مندان این‌پویش دعوت شده با انتشار یک‌پست اینستاگرامی، احساس خود را نسبت به قدرت‌نمایی ایران در آب‌های جنوبی خود در قالب ۱۰۰ کلمه بیان کنند. در فراخوان این‌پویش نوشته شده است: «فقط حواس‌تان باشد که اینستاگرام اصلا حس خوبی نسبت به قهرمانان سبزپوش ما ندارد پس در انتخاب تصویر حتما دقت کنید و طوری پست بگذارید که بهانه دستش ندهید.»

بناست از سه‌پست برتر این‌پویش هدایای یادبود تقدیم شود و سفارش‌های دایرکت اینستاگرام کتابشهر بهارستان برای همه مردم ایران رایگان باشد.

کد خبر 5343976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha