۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰

رئیس پلیس فتا کردستان:

۸۲ درصد مطالبات مردم از طریق فضای مجازی پیگیری می شود

۸۲ درصد مطالبات مردم از طریق فضای مجازی پیگیری می شود

سنندج- رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: فضای مجازی به یک واقعیت در جامعه تبدیل شده است و بیش از ۸۲ درصد مطالبات مردم از طریق این فضا پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی دانش پور روز جمعه در مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوا استان کردستان از برگزار کنندگان این رویداد تقدیر کرد و گفت: حضور در کنار افسران جنگ نرم بسیار ارزشمند است و خوشحالم که در کنار بزرگوارانی هستم که تولید محتواهای با کیفیتی را ارائه داده اند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «اهمیت فضای امروز به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است» لذا چه بخواهیم و چه نخواهیم در یک دنیای واقعی زندگی می‌کنیم که بیش از ۸۲ درصد مردم مطالبات خود را از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کنند.

وی گفت: فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است چرا که امروز کشورهای استعماری از طریق فضای سایبری توانسته اند هر تولید محتوایی را تولید کنند.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد اعتبارات کشورهای غربی در راستای تولید محتوای حرفه‌ای و تشکیل ارتش سایبری است و با تولید محتواهای هوشمندانه می‌توانند مسیر خود را با تشویش اذهان عمومی پیش ببرند.

سرهنگ دانش پور خاطرنشان کرد: رسالت پلیس فتا ایجاد بستر امن در فضای سایبر برای کلیه فعالیت‌های سالم و ایجاد ناامنی برای افرادی است که در این فضا جرمی مرتکب می‌شوند.

کد خبر 5344506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha