۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۹:۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

۹شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی/وضعیت پاوه قرمز است

۹شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی/وضعیت پاوه قرمز است

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رنگ بندی جدید کرونایی در استان کرمانشاه، گفت: ۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس رنگ بندی کرونایی اعلام شده توسط وزارت بهداشت از تاریخ ۱۵ آبان ماه در استان کرمانشاه تنها شهرستان پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به رنگ بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه یک شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و چهار شهرستان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ۹ شهرستان زرد کرونایی استان، تصریح کرد: همچنین شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، روانسر، سرپل ذهاب، جوانرود و قصرشیرین نیز در شرایط نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

مرادی بیان کرد: شهرستان‌های سنقر و کلیایی، ثلاث باباجانی، صحنه و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق به موقع واکسن کرونا به کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از آغاز موج جدید بسیار کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: افرادی که دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند نسبت به حضور به موقع برای دریافت نوبت دوم واکسن اقدام کنند.

کد خبر 5344641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha