۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳

استاندار زنجان:

توجه ویژه به عمران شهری در زنجان ضروری است

 توجه ویژه به عمران شهری در زنجان ضروری است

زنجان-استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به عمران شهری در این استان، گفت: باید فرصت مسئولیت را، برای خدمت به مردم غنیمت شمرده و آن را مقدس بدانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار زنجان در محل سالن کوثر فرمانداری زنجان، گفت: خدمت به مردم نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه در این دوره باید علاوه بر شهرهای استان، به دوردست‌ترین روستاهای استان هم توجه شود، اظهار کرد: در جهت حل مشکلات همه مناطق استان باید گام برداریم و باید به نقاط دوردست توجه کنیم چون مناطق شهری دسترسی بیشتر به مسولان دارند.

افشارچی ضمن تاکید بر فعالیت میدانی مدیران، افزود: بنده فرم‌هایی تهیه خواهم کرد که بدانیم کجا هستیم و هر منطقه را چطور تحویل می‌دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ما باید به اقتصاد درون‌زا توجه کنیم، گفت؛ دولت امروز چاق شده است و کارمندان زیادی دارد پس باید از نیروهایی استفاده شود که به استقلال اعتقاد دارند.

افشارچی تاکید بر مقابله با فساد بیان کرد: فساد صرفا مسئله پول نیست و باید عدالت درباره همه رعایت شود، گفت:نباید اینطور باشد که شخص نفوذدار کارش به خوبی پیش‌ برود و آن کسی که دسترسی ندارد، جا بماند.

استاندار زنجان از مسئولان استان خواست به طور جدی با انواع فساد مقابله و با حفظ استقلال در جهت برقراری عدالت، از نیروهای متخصص و با تجربه استفاده کنند، گفت: توجه به این موارد مهم باعث توسعه همه جانبه استان زنجان خواهد شد و عدالت توسعه‌ای در همه مناطق مورد توجه قرار گیرد.

افشار چی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به عمران شهری در این استان، ابراز داشت: باید فرصت مسئولیت را، برای خدمت به مردم غنیمت شمرده و آن را مقدس بدانیم.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در تمام بخش‌های مختلف برای توسعه همه جانبه استان استفاده شود.

در این مراسم با قدردانی از فعالیت های چهارساله رضا عسگری فرماندار زنجان، پرویز خالقی به عنوان فرماندار جدید شهرستان زنجان معرفی شد.

کد خبر 5344966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha