۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴

شهردار شیراز:

ظرفیت های شهرداری شیراز در اختیار قهرمانان کشتی است

ظرفیت های شهرداری شیراز در اختیار قهرمانان کشتی است

شیراز - شهردار شیراز گفت:از همه ظرفیت ها و امکانات شهرداری شیراز برای کمک و حمایت از قهرمانان شیرازی کشتی بهره خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان اصنافی در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی افزود: توجه به ورزش و تلاش برای توسعه آن در میان اقشار مختلف جامعه ضروری می‌باشد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی کشتی‌گیران کشورمان بویژه قهرمانان استان فارسی کشتی فرنگی تصریح کرد: افتخار آفرینان ایران اسلامی با کسب مدال در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد که در کشور نروژ برگزار شد باعث شادی و مسرت همه مردم ایران علی‌الخصوص هم استانی‌های عزیز شدند.

شهردار شیراز با ذکر اینکه حمایت‌های خوبی از ورزش به ویژه کشتی صورت گرفته، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز همیشه حمایت خود را به صورت عملی نشان داده‌اند و نیاز است سایر ارگان‌ها نیز به کمک ورزش استان فارس از جمله کشتی بشتابند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی قهرمانان کشتی شیرازی در مسابقات بین المللی یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری شیراز برای کمک و حمایت از قهرمانان شیرازی کشتی بهره خواهیم گرفت.

اصنافی متذکر شد: برای شادی و نشاط جامعه و جلوگیری از رشد آسیب‌های اجتماعی نیاز است به ورزش توجهی ویژه شود که شهرداری شیراز در این راه دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 5345262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha