۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۱۷

معاون استاندار کرمانشاه:

نظارت‌ها برای بهبود کیفیت آب پاوه افزایش پیدا می‌کند

نظارت‌ها برای بهبود کیفیت آب پاوه افزایش پیدا می‌کند

کرمانشاه- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نظارت‌ها برای بهبود کیفیت آب شهرستان پاوه افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش‌اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به کاهش آستانه تحمل جامعه بر اثر تحریم‌ها، بیماری کرونا و خشکسالی، اظهار کرد: در شرایطی که جبهه معاند و بدخواهان، مشغول تبلیغات منفی برای ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به نظام اسلامی هستند مدیران باید تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید دولت جدید را در ابتدای راه با حاشیه روبرو کرد، افزود: اگر تصمیمات ما متناسب با شرایط جامعه نباشد ممکن است به مسائلی فراتر از استان کرمانشاه منجر شود و باید تصمیمات مانع و پیشگیرنده از اتفاقات و تجمعات باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر استمرار آبرسانی سیار در شهرها و روستاهای شهرستان پاوه، بیان کرد: از امور آب و فاضلاب کرمانشاه درخواست می‌کنیم که در اجرای پروژه‌های تأمین آب شهرستان پاوه با اولویت ۲ پروژه حفاظت فیزیکی چشمه هانی کوان و طرح جمع آوری و انتقال فاضلاب روستا دشه تسریع کنند.

جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه نیز با اشاره به چهار طغیان آلودگی در روستاهای شهرستان پاوه به دلایل خشکسالی، جنس خاک و قدرت نفوذپذیری آن، وجود عوامل آلاینده بالادستی و ضعف تجهیزات و امکانات دستگاه‌های شهرستانی خواهان تشدید نظارت‌ها و تسریع در اجرا پروژه‌های تأمین آب شهرستان پاوه شد.

در ادامه جلسه مدیران و مشاوران امور آب و آبفا و مرکز بهداشت گزارش و پیشنهاداتی ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 5345405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha