۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت:

رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند

رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند

زرین دشت - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت با اشاره به اطلاع رسانی رسانه ها، گفت: رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند.

اسماعیل هنرور در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: برپایی نشست صمیمی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان زرین دشت با امام جمعه این شهرستان بمنظور واکاوی مسائل فرهنگی و برشمردن نقاط قوت حوزه فرهنگ و هنر ازمهمترین برنامه هفته شورای فرهنگ عمومی در زرین دشت است.

وی افزود: در این هفته علاوه بر برنامه متعدد فرهنگی، ضمن جهت‌دهی به فعالیت‌های فرهنگی هنری از نخبگان قرآنی این شهرستان تجلیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت از رسانه‌ها خواست تا با رعایت اخلاق و انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند.

هنرور با بیان اینکه زیر بنای توسعه هر جامعه‌ای گسترش اقدامات فرهنگی آن منطقه است، تصریح کرد: پرداختن به اصلاح ساختارهای غلط، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان باید دغدغه اهالی فرهنگ و هنر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

اوضمن تاکید مجدد بر ارائه و اخذ مجوز فعالان فضای مجازی در زرین دشت ابراز کرد: بدلیل ارتباط مستمر رسانه‌ها و فعالین مجازی با مردم و مسئولین بدیهی است هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ مجوز مربوطه برای فعالیت در سایت‌ها و یا کانالهای خبری خود اقدام کنند.

کد خبر 5345662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha