۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در گفتگو با مهر:

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در حال برگزاری است

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در حال برگزاری است

مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

حمید مجیدی مهر معاون مسابقات و تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: از صبح امروز ۱۶ آبان‌ماه مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود، افزود: این مسابقات از امروز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه در بخش بانوان و به صورت همزمان با آقایان آغاز شده و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه دارد. در بخش بانوان، مسابقات با داوری رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در دیروز شنبه ۱۶ آبان‌ماه و در روز ۱۷ آبان‌ماه نیز شاهد داوری فایل‌های تصویری دریافت شده در رشته حفظ ۲۰ جز قرآن کریم هستیم. سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه نیز رقابت‌ها در رشته حفظ کل قرآن کریم ادامه می‌یابد و داوری این رشته تا بعدازظهر روز ۱۹ آبان‌ماه ادامه پیدا می‌کند.

مجیدی مهر با تاکید برا اینکه در بخش آقایان مسابقات در رشته قرائت تحقیق طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: روزهای هجدهم تا ظهر روز نوزدهم آبان‌ماه نیز داوری رشته‌های قرائت ترتیل و اذان صورت می‌گیرد. از بعدازظهر روز ۱۹ آبان تا ۲۱ آبان نیز فایل‌های تصویری رشته حفظ کل قرآن کریم داوری می‌شود. همچنین داوری در رشته حفظ ۲۰ جز در بخش آقایان نیز روز ۲۲ آبان‌ماه انجام خواهد شد.

معاون مسابقات و ترویج مرکز امور قرآنی با اشاره به حضور ۷۳ داور از استان‌های مختلف گفت: برگزیدگان این مسابقات به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که اواخر آذرماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد خبر 5345932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha