۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

استاندار چهارمحال و بختیاری:

پروژه های اولویت دار چهارمحال و بختیاری مشخص شود

پروژه های اولویت دار چهارمحال و بختیاری مشخص شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه های اولویت دار دستگاه‌های دولتی مشخص شود، اظهار کرد: این پروژه ها حداکثر تا سه هفته آینده به سازمان برنامه و بودجه ارائه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی پیش از ظهر یکشنبه با اشاره به تدوین لایحه بودجه توسط دولت تا ۱۵ آذر ماه، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی حداکثر تا سه هفته آینده پروژه‌های اولویت دار خود را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اولویت دار به منظور دیده شدن در لایحه بودجه ۱۴۰۱ باید به سازمان برنامه و بودجه تحویل داده شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های پیشنهادی خود برای بودجه سال آینده پروژه جدید تعریف نکنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در برنامه‌های پیشنهادی باید فرآیندها اضافی حذف شود، ادامه داد: مواردی همچون رفع موانع مخل در رشد اقتصادی، ارتقای بهره‌وری، حذف هزینه‌های غیر ضروری، بهبود فضای کسب و کار باید در برنامه‌ها دیده شود.

عباسی به واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: این مهم باید با جدیت پیگیری و انجام شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران و بخش خصوصی در تأمین اعتبار پروژه‌های استانی، اظهار کرد: محل دقیق تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌ها در برنامه بودجه باید مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری فروش اموال و املاک مازاد را یکی از راه‌های درآمدزایی برای دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: این مسئله باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 5345986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha