۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۸

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان عنوان کرد؛

روایت ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان از شبکه استانی گلستان

 روایت ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان از شبکه استانی گلستان

گرگان- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: در اقدامی ارزشمند برای اولین بار آیت الله علوی گرگانی از شبکه استانی گلستان ورود امام حسن عسکری(ع) به گرگان را روایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجواد محمد زاده شامگاه یکشنبه در میزگرد تخصصی بررسی ابعادی تاریخی فرهنگی و اجتماعی ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان گفت: امام حسن عسکری (ع) در تاریخ سوم ربیع الثانی وارد شهر گرگان شده و به سوالات مردم پاسخ دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان افزود: در اقدامی ارزشمند برای اولین بار روایت ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان و قدمگاه آن حضرت که در محله سبزه مشهد واقع است از زبان آیت االله علوی گرگانی از شبکه استانی گلستان پخش می‌شود.

محمد زاده با بیان اینکه گرگان جز ۳۰ شهر بزرگ کشور از نظر جمعیتی، موقعیت جغرافیایی و علمای بزرگ و فرهیخته در کشور است، گفت: به مناسبت هفته فرهنگی گرگان -از تاریخ ورود امام در سوم ربیع الاثانی تا هشتم ربیع الثانی، روز ولادت ایشان- مراسم فرهنگی مختلف در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی ۱۲ ایستگاه صلواتی، دیداربا ۹۴ خانواده شهید در ۹۴ محله، برگزاری ۹۴ دعای ندبه در مساجد، برگزاری نمایشگاه کتاب، گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع ۹ در محله سبزه مشهد از جمله برنامه‌هایی است که در هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

کد خبر 5346341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha