۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۲

دادستان صومعه سرا خبر داد؛

بازداشت دهیار و ۴ عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا

بازداشت دهیار و ۴ عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا

رشت- دادستان صومعه سرا گفت: دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا بازداشت شدند.

هادی بشری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری دهیار و چهار اعضای شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی (پروژه آسفالت کوچه‌های روستایی)، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

وی با تاکید بر برخورد جدی با مفاسد اداری، افزود: دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان عزم جدی داشته و در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

دادستان صومعه سرا با اشاره به جدیت دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در برخورد با مفاسد و معرفی آن به دستگاه قضائی، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و نظر به تحقیقات انجام شده از سوی مرجع انتظامی، و با عنایت به وجود اسناد و مدارک مستند قضائی این افراد امروز بازداشت شدند.

بشری به رویکرد فسادستیزانه دستگاه قضائی اشاره و بیان کرد: نگاه دستگاه قضائی در کلان ریشه کن کردن فساد در لایه‌های مختلف بویژه فساد اداری و مسئولان است و همین رویکرد در مجموعه قضائی صومعه سرا به جد پیگیری می‌شود.

کد خبر 5347107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      0 0
      بعد از این همه سواستفاده وسندسازی غیر واقعی وعدم انجام طرح ها که مردم در جریان آن هستند بازداشت یک روزه مشکل را حل نمی کند واعتبارات را باز نمی گرداند حمایت بیجا از افراد متخلف توسط یک نفر ودخالت در امور قضایی پسندیده نیست وموجب ضایع شدن حقوق مردم است