۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد؛

مصوبات هیأت های مرکزی جذب برای تمام دانشگاه ها لازم الاجرا شد

مصوبات هیأت های مرکزی جذب برای تمام دانشگاه ها لازم الاجرا شد

مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: تمامی مصوبات، تصمیمات و آرایی که هیأت‌های مرکزی جذب، حسب مورد وضع، اتخاذ و صادر می‌ کند، برای تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی لازم الاجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم اعلام کرد: هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه مورخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص لازم الاجرا بودن مصوبات هیأت‌های مرکزی جذب توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی، به شرح ذیل تصویب کرد:

ماده واحده- تمامی مصوبات، تصمیمات و آرایی که هیأت‌های مرکزی جذب، حسب مورد وضع، اتخاذ و صادر می‌گردد برای تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی لازم الاجرا است.

تبصره:

هر گونه استنکاف و ایجاد مانع یا تأخیر در اجرای مصوبات، تصمیمات و آرای صادره در خصوص جذب اعضای هیأت علمی، تمدید و تبدیل وضعیت در مراحل مختلف استخدام (اعم از پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، حق التدریس، راتبه تحصیلی و طرح سربازی) مستوجب مسئولیت قانونی و تخلف محسوب می‌شود. ضمناً تفسیر قوانین، مقررات و دستور العمل های عناوین فوق و مشابه به عهده هیأت عالی جذب است.

کد خبر 5347448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عدالت IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      1 0
      میشه هیات عالی جذب بفرمایند تا الان چند تا هیات علمی غیر قانونی، خارج ارز روند فراخوان جذب و سهمیه مشخص در وزارت علوم و سازمان های وابسته مانند سازمان تحقیقات کشاورزی استخدام کردن؟ نکنه این جور تخلفات هم در ید اختیارات شماست؟ مردم از این قبیل کار های شما خسته شده اند