۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب:

۱۵۳ نفر از کادر درمان گیلانغرب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۱۵۳ نفر از کادر درمان گیلانغرب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب با اشاره به آغاز تزریق دز سوم واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: ۱۵۳ نفر از کادر درمان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فریدون نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان گیلانغرب براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

وی با اشاره به انجام فرایند واکسیناسیون در شهرستان گیلانغرب، افزود: شهرستان گیلانغرب با ۹۰ درصد تزریق واکسن نوبت اول و ۸۳ درصد نوبت دوم همچنان در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه پیشتاز است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: همچنین ۹۵ درصد جمعیت سنین ۱۲ الی ۱۸ سال که عمدتاً دانش آموز هستند در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

نوری بیان کرد: تزریق دز سوم واکسن کرونا برای سالمندان بالای ۶۰ سال که ۶ ماه نیز از تزریق نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد در شهرستان گیلانغرب آغاز شده است.

وی با اشاره به واکسیناسیون دز سوم کرونا برای کادر درمان در شهرستان گیلانغرب، خاطر نشان کرد: تاکنون تزریق دز سوم واکسن کرونا برای ۱۵۳ نفر از کادر درمان نیز انجام شده و اینکه تزریق نوبت سوم واکسن برای افراد دارای بیماری خاص نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب تاکید کرد: هیچ‌گونه کمبود واکسن کرونا در شهرستان گیلانغرب وجود ندارد و از باقیمانده جمعیت هدف نیز درخواست می‌کنیم تا جهت جلوگیری از شیوع موج ششم ویروس کرونا هر چه سریع‌تر به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر 5348689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha