۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

دادستان شهرستان بهبهان عنوان کرد؛

جزئیات شناسایی شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر بهبهان

جزئیات شناسایی شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر بهبهان

بهبهان- دادستان شهرستان بهبهان، جزئیات شناسایی شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر بهبهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی نژاد بیان کرد: از اواخر سال ۹۹ و در پی گزارش‌های رسیده درباره تشکیل شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر و شهردار سابق شهرستان بهبهان به دادستان وقت، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده و همه واسطه‌ها و اعضای شورای شهر و شهردار که در این پرونده نقش داشتند، شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام نیز روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: در این پرونده علاوه بر شهردار اسبق، چهار نفر از اعضای شورای شهر، همسر یکی از اعضای شورای شهر، یکی از کارمندان شهرداری و چند نفر از واسطه‌ها نقش داشته‌اند که در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد ریال رشوه دریافت کرده‌اند.

قاسمی‌نژاد با اشاره به اینکه مستندات در خصوص یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر نیز جمع آوری شده که به‌زودی تفهیم اتهام خواهد شد، اظهار کرد: به مردم بهبهان اطمینان می‌دهیم که این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان پیگیری شود.

دادستان شهرستان بهبهان تأکید کرد: با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده و ترک فعل می‌کنند و یا مدیرانی که در انجام وظیفه خود مرتکب جرم می‌شوند، همچون گذشته با قاطعیت برخورد خواهد شد و با احدی بر سر حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 5348931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha