۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹

امام جمعه فردیس:

تصمیم دیوان عدالت ادارای درباره شورای شهر فردیس عجولانه بود

تصمیم دیوان عدالت ادارای درباره شورای شهر فردیس عجولانه بود

فردیس - امام جمعه فردیس گفت: نسبت به تصمیم‌گیری عجولانه دیوان عدالت ادارای در صدور رأی و تحلیف موقت چند عضو شورای شهر فردیس که باعث خدشه‌دار شدن اعتماد مردم می‌شود انتقاد دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با شهردار فردیس با اشاره به لزوم نگاه ویژه و تلاش مسؤلان در موقعیت کنونی کشور اظهار کرد: بر مسؤلین واجب است که علاوه بر کار اداری، فعالیت میدانی و تلاش جهادی برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

وی با انتقاد از عجله دیوان در صدور رأی و تحلیف موقت چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس بیان کرد: دخالت امام جمعه در انتخاب اعضای شورا جایز نیست ولی نسبت به عملکرد و این تصمیم‌گیری عجولانه دیوان عدالت که باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم می‌شود منتقدم که این کار چه ضرورتی داشته و واجب است که در نحوه تصمیم گیری‌ها زمینه لابی‌گری‌ها برچیده شود.

امام جمعه فردیس با اشاره به ضرورت انجام شدن کارهای فرهنگی در سطح این شهرستان تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی باید ارتباط تنگاتنگی با نهاد نمازجمعه شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی نباید پروپاگاندا باشد و به چند مراسم سطحی محدود شود، خاطرنشان کرد: برای انجام کار فرهنگی باید در شورای فرهنگ عمومی گفتمان تخصصی صورت بگیرد تا بتوان گام‌های تأثیرگذار در این راستا برداشته شود.

حسینی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری در کنار هم می‌توانند در راستای ارتقای فرهنگ مؤثر عمل کنند، گفت: برگزاری دوره‌های تربیت مربی فرهنگی در زمینه‌های مختلف اجتماعی و خانواده می‌تواند کمک شایانی در جهت ترویج امور فرهنگی باشد.

وی اظهار کرد: به جای تخصیص بودجه برای گسترش کلانتری‌ها باید برای پیشگیری و فرهنگ‌سازی در جامعه تلاش کرد.

حاشیه‌های اخیر شورای شهر فردیس موجب بدبینی مردم می‌شود

شهردار فردیس با بیان اینکه برخی کمبودها در شهر وجود دارد که شایسته مردم نیست، تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد که با برنامه‌ریزی می‌توان در راستای منافع عمومی از آن نهایت بهره را برد.

محمدرضا آژیر با اشاره به تأخیر انداختن ابلاغ احکام شهرداران توسط وزارت کشور بیان کرد: این قبیل جابجایی و تأخیر در صدور احکام در شهر اثرات سویی دارد که اصلاً به نفع مردم شهر نیست.

شهردار با انتقاد از نحوه عملکرد استاندار پیشین البرز در روزهای پایانی، نسبت به انتصابات اخیر در شورا متذکر شد: این اتفاقات پیامدی جز بدبینی در بین مردم نسبت به نظام را در پی ندارد.

کد خبر 5349436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha