۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه:

اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد

اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به هسته مرکزی کلانشهر کرمانشاه و به دلیل عدم تناسب زیر ساخت‌های موجود از ساعت سه بعد از ظهر الی هشت شب شاهد ترافیک سنگین در معبر اصلی کرمانشاه هستیم.

وی افزود: با تصمیم شورای ترافیک طرح زوج و فرد که پیش از این بنا بود در تاریخ ۲۲ آبان ماه اعمال شود به تاریخ اول آذر ماه موکول شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره محدوده اجرای طرح زوج و فرد در استان کرمانشاه، تصریح کرد: محدوده طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار دوست در تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و از چهارراه جلیلی تا سه راه لشکر است.

حیدری بیان کرد: با توجه به سکونت جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پارک دوبل خودروها یکی از دلایل ایجاد ترافیک در معابر شهر کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: پارک دوبل و حاشیه‌ای در معابر اصلی شهر کرمانشاه باعث ترافیک و طولانی شدن مسیر شده و از رانندگان خواهشمندیم از پارک دوبل در معابر اصلی شهر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طی روزهای آینده تعدادی خودرو پلاک خوان در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه قرار خواهد گرفت که به صورت آنلاین پارک‌های حاشیه‌ای اعمال قانون شده و این موضوع به ساماندهی ترافیک شهر کرمانشاه کمک بسزایی خواهد کرد.

حیدری با اشاره به جریمه ورود به طرح زوج و فرد در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: جریمه ورود به طرح زوج و فرد یک میلیون ریال بوده و این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی است.

کد خبر 5349439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha