۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

فرماندار سنقر و کلیایی:

۸۷ درصد جمعیت سنقر و کلیایی نوبت نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

۸۷ درصد جمعیت سنقر و کلیایی نوبت نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره روند واکسیناسیون کرونا دراین شهرستان، گفت: ۸۷ درصد جمعیت سنقر و کلیایی نوبت نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شهرستان سنقر و کلیایی در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم باید ادامه پیدا کند زیرا وضعیت نارنجی شکننده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: تاکنون تمامی محدودیت‌های کرونایی مصوب ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا متناسب با رنگ بندی کرونایی در شهرستان سنقر و کلیایی اجرا شده است.

مرتضوی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی، خاطر نشان کرد: روند واکسیناسیون کرونا در سنقر و کلیایی به خوبی درحال انجام بوده به صورتی که تاکنون ۸۷ درصد جمعیت هدف نوبت نخست و ۶۳ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا نیز با کمک خانه‌های بهداشت روستایی برای تزریق واکسن به افراد جامانده در شهرستان سنقر و کلیایی در حال انجام است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا استان کرمانشاه باید کارکنان تاکنون حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده باشند و در غیر این صورت از فعالیت و حضور در محل کار ممانعت به عمل آمده و غیبت محسوب می‌شود.

کد خبر 5349550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha