۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

مسدودی محور چالوس وقطعه یک وچهار آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی

مسدودی محور چالوس وقطعه یک وچهار آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران- شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها وضعیت جاده‌های کشور را برای امروز ۲۱ آبان اعلام کرد.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: محور چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران-شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

برقی درعین‌حال یادآور شد: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و مسیرهای رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ّها با اعلام اینکه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران و همچنین مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده‌اند، افزود: بر اساس آخرین وضعیت جوی، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان و کردستان بارش برف و باران گزارش شده است.

وی همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان خبر داد.

برقی، محور شهداد-نهبندان، خرم‌آباد-پل دختر، کرج چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران-شمال و محور جدید هشتگرد و طالقان را محورهای مسدود شریانی اعلام کرد و گفت: محور فرعی شمشک دیزین نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 5349600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمود IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      اطلاع رسانی رسانه ها به موقع نیست جاده قدیم چالوس بازشده وتا تهران از اتوبان قطعه یک هیچ مشکلی نیست فقط اتوبان آخر سمت مرزن آباد چالوس بسته است