۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

استاندار سیستان و بلوچستان:

توسعه سیستان و بلوچستان نیازمند حضور بخش خصوصی است

توسعه سیستان و بلوچستان نیازمند حضور بخش خصوصی است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بدون حضور و فعالیت بخش خصوصی در این استان اتفاقات خوبی نخواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس‌خیابانی در آئین تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید لیدرهای بخش خصوصی کشور را جذب کنیم تا سرمایه‌ها و ظرفیت‌های این استان را شناخته و به فعلیت برسانند.

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از خدمات معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهارداشت: دکتر ماندانا زنگنه را از سال ۹۷ می‌شناسم و شهادت می‌دهم این خواهر بزرگوار در احقاق حق این استان از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

وی افزود: بسیاری از اتفاقات خوب در حوزه مرزها مرهون تلاش‌های دکتر زنگنه است و بیشترین اتصال را به مجموعه صنعت و معدن داشته و کماکان درخواست دارم که با ایفای نقش در ساختار قدرت برای این منطقه نیز مؤثر باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با معرفی داود شهرکی به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: از دکتر شهرکی به عنوان معاون جدید استاندار سیستان و بلوچستان نیز شناخت کامل دارم، وی فرزندی شایسته برای این استان است.

مهمترین عامل توسعه هر کشوری سرمایه انسانی آن است

مدرس خیابانی با بیان اینکه مهمترین عامل توسعه هر کشوری سرمایه انسانی آن است، تصریح کرد: اولویت ما استفاده از ظرفیت نیروهای بومی کارآمد و شناخته شده برای مسؤولیت‌ها است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مطمئناً موفقیت‌های صنعتی و واحدهای معدنی اگر در این استان اتفاق بیفتد ظرفیت‌ها را نشان خواهد داد تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و زیربنایی این استان دارای اهمیت است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولانی که با کوله‌باری از تجربه جابجا می‌شوند حتماً باید از آنان استفاده شود و چیزی به نام وداع از این مدیران وجود ندارد.

مدرس خیابانی همچنین به استفاده مناسب و پرحجم از ظرفیت‌های بلا منازع استان در حوزه‌های بنادر و دریا اشاره کرد و گفت: وجود تنها بندر اقیانوسی کشور و ساحل بسیار زیبا در این استان از ظرفیت‌های بزرگ منطقه است که با بهره گیری شایسته از آنها می‌توان به توسعه و پیشرفت استان و کشور کمک کرد.

وی ادامه داد: برای ایجاد پروژه‌های بزرگ به امنیت نیاز داریم و توسعه اقتصادی نیز زمینه رسیدن به امنیت را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی از اولویت‌های کاری ماست زیرا اقتصادی که منجر به تقویت حوزه‌های مختلف شود دارای اهمیت است.

کد خبر 5349736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha