۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷

طی مراسمی با حضور استاندار تهران؛

آئین تودیع و معارفه فرماندار پیشوا برگزار شد

آئین تودیع و معارفه فرماندار پیشوا برگزار شد

پیشوا- آئین تودیع و معارفه فرماندار پیشوا طی مراسمی با حضور استاندار تهران برگزار و « ابراهیم تاجیک نوری» به عنوان فرماندار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه و همزمان با پایان برگزاری نماز جمعه «ابراهیم تاجیک نوری» با حضور محسن منصوری، استاندار تهران به عنوان فرماندار پیشوا معرفی و از زحمات حسین عباسی تقدیر شد.

حسین عباسی فرماندار سابق پیشوا در آئین تکریم و معارفه اظهار داشت: طی ۴۰ ماه خدمت به مردم شهرستان پیشوا در جوار امامزاده جعفر (ع)، اقدامات، تلاش‌ها و پیگیری‌هایی صورت گرفته که مختص بنده نیست بلکه فرمانداری و مجموعه‌ای از کارگزاران، کارمندان و کارشناسان دستگاه‌های مختلف در وقوع آنها دخیل بودند.

وی افزود: با وجود تحریم‌های اقتصادی، نوسانات بازار، تجمعات، تحسن‌ها و … در سطح کشور، با مدیریتی که در این ۴۰ ماه به واسطه تلاش دستگاه‌ها و نهادها رقم خورد، خوشبختانه کمترین موضوعات امنیتی را در پیشوا شاهد بودیم.

عباسی گفت: حتماً موضوعات عمرانی و اجتماعی نیز مورد مطالبه مردم بوده و هست ولی همه اینها در سایه امنیت می‌توان به نمایش گذاشت.

فرماندار سابق پیشوا بیان داشت: نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و اطلاعات در کنار دستگاه‌های قضائی شهرستان در شورای تأمین در طول این مدت، بهترین خدمات را ارائه دادند که در مقابل عظمت کار این بزرگواران و خدماتی که ارائه دادند سر تعظیم فرود می‌آوردم.

عباسی افزود: برای تأمین آب شرب منطقه از سد ماملو، با برگزاری جلسات متعدد شورای تأمین، تکالیفی برای وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب تعیین شد و با ورود دادستان وقت، مدیران استان مکلف به اجرای خط انتقال اجرای سد ماملو شدند و این در شرایطی بود که اعتبار و بودجه‌ای برای این موضوع تخصیص داده نشده بود ولی ظرف مدت زمان کوتاهی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان شروع و به بهره برداری رسید و خواست به حق مردم جلیل‌آباد در ارتقا به شهر و تأسیس شهرداری، مطالبه دیرین آنان بود که با پیگیری و تلاش مجموعه همکاران استانداری و وزارت کشور، این خواسته محقق شد.

وی گفت: از سال ۹۳ پروژه گازرسانی به گلخانه‌ها جز مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور بود که عملیات اجرایی آن از سال ۹۸ شروع و در ماه‌های گذشته طرح ۷۰ کیلومتری گازرسانی به گلخانه‌ها تکمیل شد.

عباسی اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف شهرستان، وضعیت صنعت است ولی خوشبختانه طی سه سال گذشته کارخانجات زیادی فعال شدند و یا در حال احداث هستند؛ نزدیک یکصد قرارداد واگذاری منعقد و بیش از ۲۰ کارخانه در حال احداث است و تعدادی کارخانه نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسند که از آن جمله می‌توان به نیروگاه برق اشاره کرد که با توجه به قطعی‌های برق در سال جاری، اهمیت این پروژه بر همگان واضح و روشن است.

وی با اشاره به اینکه اجرای خطوط ارتباطی تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید گفت: احداث کارخانه شیر به عنوان یکی از بزرگترین صنایع استان و کشور، در سال‌های اخیر رقم خورد که باعث فخر و مباهات منطقه است و حمایت از سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران از موضوعات مهم و دارای اولویت در منطقه بوده و توسعه فضاهای آموزشی از جمله احداث مدرسه استثنایی که از ضرورت‌های شهرستان پیشوا بود به شدت پیگیری و موفقیت‌هایی در این زمینه حاصل شد.

فرماندار پیشین پیشوا اظهار داشت: بیمارستان پیشوا که چون مشکلی لاینحل باقی مانده بود با پیگیری‌ها و ورود دستگاه قضا، منجر به خلع ید دانشگاه آزاد اسلامی شد و هفته بعد تحویل و تحول زمین به دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد و احداث استادیوم ورزشی که با اتصال انشعاب آب، به بهره برداری می‌رسد و ساماندهی شهرک‌های بالادست پیشوا از جمله مجتمع خورشید هستم از دیگر اقدامات مهمی بود که در این دوران رقم خورد.

کد خبر 5349855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha