۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲

بیجار یکدست سفید پوش شد/تردد در محور ها فقط با زنجیر چرخ

بیجار یکدست سفید پوش شد/تردد در محور ها فقط با زنجیر چرخ

بیجار- بارش بی سابقه برف از شب گذشته در شهرستان بیجار موجب خوشحالی مردم شده و بام ایران یکدست سفید پوش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش بسیار زیاد برف پاییزی در شهرستان بیجار در شبانه روز گذشته موجب شور و شعف مردم شده است به گونه‌ای که اغلب مردم را غافلگیر کرده است.

بارش شدید برف و کولاک‌های جاده‌ای موجب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده و تعدادی از مسافران را از ادامه مسیر باز گردانده است.

فرماندار بیجار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش برف از شب گذشته در این شهرستان اغلب شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بارش بسیار شدید برف در شهرستان و به دنبال این کاهش دما موجب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است که خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری بسیاری از معابر بازگشایی و نمک پاشایی شده است.

ورمقانی در بخش دیگری از سخنان خود به قطعی برق در برخی از روستاهای بیجار اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه بارش شدید برف موجب قطعی برق در روستاهای جعفر آباد و پیرتاج شد که با همکاری اتفاقات برق در حال رفع این مشکل هستیم.

ورمقانی در بخش دیگری از سخنان خود از نجات یک خانواده پنج نفره گیر افتاده در جاده بیجار خبر داد و اضافه کرد: در ساعات اولیه بامداد ۲۱ آبان ۱۴۰۰ یک خانواده پنج نفره در روستای «زینل خان» بخش مرکزی بیجار با خودرو پراید قصد سفر به تهران را داشتند اما به علت بارش برف و کولاک مسیر را گم کرده بودند اما با تلاش هلال احمر عملیات نجات این خانواده پس از پنج ساعت با موفقیت به انجام رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدار پلیس راه شهرستان در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی باز است و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: مردم از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت ضرورت، با اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، رعایت سرعت مطمئنه و پروتکل‌های بهداشتی را کرده و نسبت به سلامت خود و جامعه دقت داشته باشند.

کد خبر 5349899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha