۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۰:۱۱

در سالروز وفات حضرت معصومه (س)؛

نشست دو روزه شورای هیئت‌های مذهبی کشور در قم برگزار می‌شود

نشست دو روزه شورای هیئت‌های مذهبی کشور در قم برگزار می‌شود

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: در سالروز وفات حضرت معصومه (س)نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کشور در قم برگزار می‌شود.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سالروز وفات بانوی کریمه اهل بیت (ع)،حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نشست دو روزه شورای هیئت‌های مذهبی کشور با حضور رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی استان‌ها و رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور در شهر مقدس قم در جوار بارگاه مقدس و منور حضرت معصومه سلام الله علیها در ۲۵ و ۲۶ آبانماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور افزود: هدف از این نشست آشنایی با شخصیت، سیره و زندگی حضرت معصومه (س)، دیدار با مراجع عظام و علمای قم و دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه (س) و زیارت آن بانوی کریمه مقدسه و همچنین برنامه ریزی برای عملیات فاطمیه ۱۴۰۰ است.

وی اضافه کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها دارای شخصیت والا و مقام رفیع است بطوری که ائمه طاهرین لقب معصومه (س) را مقام عصمت بعد از ۱۴ معصوم، یعنی عالی‌ترین مقام معنوی و پاکی را به آن حضرت عطا کرده‌اند.

نوشادی گفت: اکثر علما و مجتهدین جهان تشییع در جوار آن حضرت زندگی و مدفون شده‌اند و حوزه علمیه و مدارس حوزوی زیادی در شهر مقدس قم فعالیت می‌کنند و هر ساله عاشقان و زوار زیادی از سراسر کشور و شیعیان جهان به حریم قدس او راه یافته و مورد لطف کریمانه آن حضرت قرار گرفته‌اند.

وی ضمن قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی قم گفت: بیش از پنج هزار مراسم و مجالس سوگواری در سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله تحت عنوان (مجالس روضه اخت الرضا) در سطح هیئت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5350017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha