۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛

گیلانغرب رکورددار بارش/موج بارشی جدید به کرمانشاه وارد می‌شود

گیلانغرب رکورددار بارش/موج بارشی جدید به کرمانشاه وارد می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از اختصاص بالاترین میزان بارش به شهرستان گیلانغرب و ورود موج بارشی جدید به استان کرمانشاه از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی با خروج سامانه بارشی از جو منطقه، کاهش دما هوای شبانه طی روزهای آینده برای استان کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای از نقاط استان کرمانشاه و کاهش دما هوای شبانه مهم‌ترین پدیدهای جوی طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به میزان بارش باران طی روزهای گذشته در استان کرمانشاه، تصریح کرد: میزان بارش باران در شهرستان کرمانشاه طی روزهای گذشته به علت فعالیت سامانه بارشی ۱۸ میلیمتر و میانگین بارش‌ها در کل استان کرمانشاه ۲۰ میلیمتر بوده است.

دولتشاهی بیان کرد: بیشترین بارش باران در استان کرمانشاه با ۳۲.۵ میلیمتر مربوط به شهرستان گیلانغرب و کمترین میزان بارش نیز مربوط به ایستگاه سرارود بوده است.

وی با اشاره به پیش بینی‌های انجام گرفته در مورد میزان بارش‌ها در آذر و زمستان سال جاری، خاطر نشان کرد: میزان بارندگی‌ها در آذر و زمستان سال‌جاری برای استان کرمانشاه طبیعی و در حد نرمال پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز سه شنبه تا پنجشنبه، عبور موج ناپایدار دیگری مجدداً سبب بارندگی در استان کرمانشاه خواهد شد.

دولتشاهی اضافه کرد: دما هوای استان کرمانشاه طی امروز در گرم‌ترین ساعت به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعت شبانه روز به منفی ۲ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

کد خبر 5350487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha