۲۴ مرداد ۱۳۸۶، ۱۶:۲۰

همایش معتمدان و فرماندهان پایگاه های عشایر شمال آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه - خبرگزاری مهر: همایش معتمدان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج عشایری شمال آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی هنری چالدران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در چالدران، در این همایش معاون سیاسی ، امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان با توطئه چینی و اختلاف افکنی برای از بین بردن نیاز اساسی مسلمانان که همان وحدت و انسجام اسلامی است تلاش می کنند گفت: مسلمانان باید با حفظ و تحکیم وحدت و یکپارچگی خود در برابر ترفندهای استکبار جهانی ایستادگی کنند.

جمشید محمدزاده، بکارگیری سیاست تهدید و زور علیه نظام اسلامی را سیاستی شکست خورده در برابر اراده ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران همگام و همدل با مسئولان نظام عاشقانه برای آبادانی و استقلال کشور تلاش می کنند.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان در این همایش با اشاره به اینکه برادران شیعه و سنی در هشت سال دفاع مقدس در کنار هم برای حراست از مرزهای کیان اسلامی جنگیدند و جان شیرین خود را تقدیم انقلاب کردند افزود : امروز همه مردم به ویژه بسیجیان برای حفظ خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

در ادامه این همایش فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالدران هم در سخنانی بر حفظ و تقویت اتحاد ملی و انسجام اسلامی برای مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی تأکید کردند.

در این همایش پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از عشایر بسیجی نمونه شمال استان قدردانی شد.

کد خبر 535059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha