۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸

فرماندار دامغان:

۶۰ بیمار کرونایی در دامغان شناسایی شدند

۶۰ بیمار کرونایی در دامغان شناسایی شدند

دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه ۶۰ بیمار کرونایی در شهرستان شناسایی شدند، گفت: از این تعداد ۱۷ بیمار سرپایی و ۴۳ بیمار بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندرآبادی ظهر شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شد با بیان اینکه شرایط قرمز کرونایی در دامغان ادامه دارد اما خوشبختانه آمار رو به نزول است، تاکید کرد: در بخش ورودی، ترخیص و بستری دائم و موقت کرونا، آمار از ابتدای آبان نشان از کاهش خوبی دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان دامغان بستری هستند که ۱۷ نفر به صورت موقت هستند، تاکید کرد: ۴۳ بیمار کرونایی در این شهرستان بستری هستند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه با تشکیل تیم‌های بیشتر، غربالگری به سرعت در حال انجام است، بیان کرد: در حوزه نظارت، اصناف، بهداشت و تعزیرات با تیم‌های مشترک بازدیدها را در تمام ساعات شبانه روز تشدید کردیم همچنین به متخلفان حوزه صنفی تذکر داده و در صورت ادامه تخلف، به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

بندرآبادی با بیان اینکه در امر واکسیناسیون نیز باید گفت ۷۳ هزار نفر واجد شرایط در دامغان وجود دارد که ۸۷ درصد دزُ اول و ۷۰ درصد دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند، افزود: ۸۳ درصد دانش آموزان شهرستان نیز واکسن کرونا را دریافت کردند.

کد خبر 5350664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha