۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳

عضو شورای شهر گرگان:

برگشت لوایح شورای شهر گرگان از کمیته انطباق نگران کننده است

برگشت لوایح شورای شهر گرگان از کمیته انطباق نگران کننده است

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به افزایش لوایح برگشت خورده از کمیته انطباق فرمانداری گرگان گفت: این موضوع برای توسعه شهر گرگان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا و شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

در این جلسه عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به افزایش لوایح برگشت خورده از کمیته انطباق فرمانداری گرگان گفت: این موضوع برای توسعه شهر گرگان نگران کننده است.

حمیدرضا آقاملایی توضیح داد: در چند ماه اخیر تعداد لوایح و مصوبات این شورا که در کمیته انطباق رد شده بسیار افزایش یافته است و ضرورت دارد که رئیس شورا و مدیران شهرداری در این خصوص جلسات تعاملی با فرماندار و دیگر اعضای شورای شهر داشته باشند تا این موضوع برطرف شود.

وی گفت: استمرار این روند توسعه شهر را با مشکل روبرو خواهد کرد.

آقاملایی همچنین در خصوص لایحه قرارداد رانندگان استیجاری که در صحن شورا حضور یافته بودند هم بیان کرد: باید رویه ای اتخاذ شود تا حقوق و دستمزد مکفی به رانندگان استیجاری پردخت شود.

همچنین ناصر گرزین، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به قرار داشتن در ماه‌های پایانی سال از شهردار گرگان خواست از همه ظرفیت ها برای تحقق بودجه استفاده کند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان بود که بیش از این عدد محقق شد و شاهد افزایش ۲۰ درصدی بودجه بودیم.

در این جلسه همچنین مقرر شد شهرداری گرگان مبلغ ۱۵ میلیون تومان به جشنواره نغمه های شعرای اهل سنت به مناسبت بزرگداشت روز گرگان پرداخت کند.

حجت مقسم، سخنگوی شورا اسلامی شهر گرگان هم در نطق پیش از دستور خود بر افزایش نظارت اعضای شورا بر عملکرد مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: اعضای شورای ششم با شعار شفافیت و خدمت وارد پارلمان شهری شدند و باید هرچه سریعتر راهبرد و هدف اصلی خود را برای اعتلای بیشتر گرگان ترسیم و برای تحقق آن تلاش کنند.

کد خبر 5350918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha