در یک نشست صهیونیستی مطرح شد؛

اظهارات خصمانه سفیر بحرین در آمریکا علیه ایران

اظهارات خصمانه سفیر بحرین در آمریکا علیه ایران

سفیر بحرین در آمریکا که در یک نشست صهیونیستی حاضر شده بود، به اظهارنظر خصمانه علیه ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، «عبدالله بن راشد آل خلیفه» سفیر بحرین در ایالات متحده آمریکا در نشست گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته ای» (UANI) حضور یافت.

بر اساس این گزارش، گروه مذکور در واقع یک لابی آمریکایی - صهیونیستی محسوب می‌شود. این مقام بحرینی در جریان نشست صهیونیستی مذکور، اظهارات خصمانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

سفیر بحرین در آمریکا در این نشست مدعی شد که تلاش‌ها برای مقابله با خطرات احتمالی از جمله خطر نیروهای نیابتی ایران در منطقه باید گسترش یابد! وی بدون اشاره به همراهی‌های مداوم منامه با سیاست‌های تروریستی عربستان سعودی در منطقه مدعی شد: ایران به دنبال تحمیل سیطره خود بر منطقه به اشکال مختلف است. این کشور یک تهدید دائمی برای امنیت ملی ماست!

این مقام بحرینی در ادامه ضمن تعریف و تمجید از روابط عمیق و مستحکم منامه با ایالات متحده آمریکا، گفت: ما امیدواریم که روابطمان با واشنگتن به ویژه در حوزه‌های امنیتی و راهبردی بیش از پیش تقویت گردد.

گفتنی است، اظهارات خصمانه سفیر منامه در واشنگتن در حالی است که مقامات آل خلیفه در حال حاضر به دلیل نقض گسترده حقوق بشر در کشور خود توسط نهادهای حقوق بشری مورد انتقاد قرار می‌گیرند. عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز موجب شده است تا مردم بحرین، رسماً آل خلیفه را به عنوان شریک اصلی جنایات صهیونیست‌ها در منطقه معرفی کنند.

کد خبر 5351439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 0
      آخه صحبت از مقامات بحرین ارزش سیاه کردن صفحه را دارد؟
    • محمد IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 0
      جناب وزیراین تیکه شو درست گفته که ایران تهدیدی علیه امنیت ماست زیرا بحرین پاره ای جداشده ازمام ایران است ودیر یازود باید به آغوش مادربازگردد
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 0
      سفیر بحرین غلط میکنه
    • ایرانی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 0
      ای خائن های پست فطرت
    • نورزهی AE ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      خخخخخ خخخخخ خخخخخ.خخخخخ.خخخخخخ&آخ دلم...آخ.آخ.آخ عجب رابطه دوستانه.خخخ.خخخخ.خخخخ.مردک آیا دولت تو قدرت دارد رابطه دوستانه با آمریکا نداشته باشید؟؟؟خخخ.خخخخ.خخخخخ.دولت تو گاو شیرده..وکشور تومستعمره ملکه الیزابت انگلستان است...چرا آمریکا با دولت تو رابطه دوستانه دارد؟؟الآغ جان آمریکا می داند تو ترسو ه