۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

کاهش جمعیت ایران دشمنان را به اهدافشان خواهد رساند

کاهش جمعیت ایران دشمنان را به اهدافشان خواهد رساند

گرگان- مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان ضعف کشور را با کاهش جمعیت ما برنامه ریزی کرده اند و ما باید با هوشیاری نقشه هایشان را خراب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر یکشنبه در گردهمایی آموزشی بررسی روش های تاثیر گذار تربیتی و خانواده که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغلات اسلامی گرگان برگزار اظهار کرد: از همان آغاز خلقت بشر، دشمنی شیطان و طراحی نقشه هایش برای گمراهی انسان آغاز شد.

وی افزود: ما نباید از شیوه های دشمنی شیطان و ایادی آن، که در جبهه کفر و نفاق قد علم کرده اند غفلت کنیم و با ساده انگاری زمینه شکست و خواری خود را فراهم کنیم.

گرزین با بیان این که دشمن شناسی به تنهایی کافی نیست، گفت: شناخت شیوه های دشمنی دشمنان ما بسیار مهم است و اگر نتوانیم بفهمیم دشمنان ما چگونه می خواهند سرمایه های ملی، هویتی و دینی ما را به تاراج ببرند در تله دشمنان گرفتار خواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: همین مقدار که ما از نقاط اصلی هدف که نیاز جامعه است دست برداریم دشمن به اهداف شوم خود رسیده است.

وی از خانواده و جمعیت به عنوان دو مقوله مهم که امروزه دشمنان هدف قرار داده اند نام برد و افزود: اینکه اوضاع اقتصادی خراب و تربیت فرزند در این زمانه مشکل است تنها القائات دشمنان برای نیل به اهدافشان است.

گرزین با توضیح این که تنها استان گلستان ما هشت اقلیم از ۱۴ اقلیم برتر دنیا را در خود جای داده و یکی از پایدارترین نقاط گردشگری و اقتصادی دنیا را به خود اختصاص داده است، افزود: دشمنان در محافل سیاه خود برنامه ریزی می کنند تا به جوانان ما القا کنند که جامعه ما توان افزایش جمعیت را ندارد درصورتی که در شرایط کنونی کشور ما ظرفیت حداقل ۳۰۰ میلیون جمعیت را دارا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: مسئله جمعیت بیش از آنکه مسئله حکومتی باشد مسئله تاریخی و هویتی است و اگر به آن پرداخته نشود تا ۲۰ سال آینده مشکلات بزرگی گریبانمان را خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: دشمنان ضعف کشور را با کاهش جمعیت ما برنامه ریزی کرده اند و ما باید با هوشیاری نقشه هایشان را خراب کنیم.

کد خبر 5351651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha