۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰

امام‌جمعه شهرستان شوش:

۶۰ هکتار زمین در شهر حر آب ندارد/دادستان مشکلات را پیگیری می‌کند

۶۰ هکتار زمین در شهر حر آب ندارد/دادستان مشکلات را پیگیری می‌کند

شوش- امام جمعه شهرستان شوش گفت: آبی به حدود ۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهر حر در شوش نمی‌رسد و پس از رایزنی‌های انجام شده داستان این منطقه اکنون مشکلات را پیگیری و رفع می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به مشکلات کشاورزان شهر حُر و پیگیری‌های انجام شده در این خصوص اظهار کرد: حدود پانزده نفر از کشاورزان شهر حر مشکلاتی در این زمینه دارند و با توجه به اجرایی شدن طرح‌های عمران شهری، هیچ‌گونه آبی به حدود ۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهر حر نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه کشاورزان برای پیگیری و رفع مشکلات اراضی خود به دفتر امام جمعه در شوش مراجعه کرده‌اند، افزود: کشاورزان با حضور در دفتر امام‌جمعه و بیان مطالب و مشکلات خود در این زمینه باعث شدند تا ما هم از طریق سرپرست شهرداری، شورای اسلامی شهر و همچنین جهاد کشاورزی موضوع را پیگیری کنیم.

امام‌جمعه شهرستان شوش ادامه داد: ظاهراً در گذشته با کشیدن لوله‌ای از اراضی احدی از کشاورزان همجوار مشکل مرتفع شده بوده و اکنون همان راه نیز مسدود شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی اعلام کرده که موضوع مشکل عدم دسترسی به آب در اراضی و زمین‌های کشاورزی در حر باید از طریق دادستانی پیگیری و حل شود، بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده از سوی نهاد دفتر امام جمعه در شوش با دادستان این منطقه به یاری خداوند متعال مشکل کشاورزان هرچه سریع‌تر حل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان شوش تأکید کرد: موضوع رفع مشکلات کشاورزان حر اکنون در دستور کار دادستان قرار دارد و در مرحله بررسی و رسیدگی است.

وی گفت: با تمام وجود در دفتر امام جمعه پذیرای مردم در شوش و اطراف هستیم و اگر مردم منطقه در زمینه‌های متفاوت برای رفع کردن مشکلات خود نیاز به بازگیری و پیگیری دارند و امکان رفع معضلات با صحبت و پیگیری از سوی نهاد دفتر امام جمعه حل خواهد شد در خدمت مردم برای تسریع و تسهیل در امورشان خواهیم بود.

کد خبر 5352335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha