۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است

فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است

یاسوج- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است و راه مقابله با تهدیدات دشمن مسائل معنوی و اعتقادی در سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرم دل ظهر دوشنبه در اولین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: قدرتمندی سپاه نه به علت موشک‌ها است، بلکه ماحصل معنویت است و سپاه اگر خاری در چشم دشمنان نظام است و سیلی بر صورت استکبار می‌زند به علت معنویت است و اگر معنویت از سپاه برداشته شود، سپاه چیزی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: سپاه با فعالیت‌هایش از دریای سرخ تا دریایی مدیترانه سبب ضعف و ذلت استکبار شده است.

خرم دل با بیان اینکه پاسدار از روزی که وارد سپاه می‌شود تا روزی که بازنشسته می‌شود باید معنویت همراه همیشگی او باید باشد، گفت: تشکیل ۸۰۰ گروه حول محور مسجد از نواحی، تصحیح نماز قشرهای بسیجی، توجه به حفظ قرآن در نوجوانان و جوانان، پرورش ۶۰۰ طلبه از مجموعه‌های مختلف سپاه فتح، آموزش اذان، مکبر و اقامه در بخش خواهران، راه اندازی حلقه‌های صالحین و صادقین و بیان درس اخلاق برای فرماندهان سپاه، از اولویت‌های سپاه است.

وی افزود: حضور باشکوه حلقه‌های صالحین در نماز جمعه در هفته بسیج، انتخاب پایگاه‌های الگو، برگزاری طرح صراط و نهضت روان خوانی و روخوانی قرآن سبب رشد و قدرت معنوی سپاه خواهد شد.

کد خبر 5352491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha