۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛

واکسیناسیون ۸۸ درصدی دانش آموزان کرمانشاهی

واکسیناسیون ۸۸ درصدی دانش آموزان کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از واکسیناسیون ۸۸ درصدی دانش آموزان در استان کرمانشاه خبر داد.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه‌هایی که از طرف وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده امکان برگزاری امتحانات در نیم‌سال اول تحصیلی برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم به صورت حضوری وجود دارد.

وی افزود: بسیاری از مدارس روستایی و کم جمعیت و همچنین شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد قرار داشتند در استان کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی بازگشایی و فعالیت حضوری آنها آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در مرکز استان کرمانشاه از ۱۵ آبان ماه فعالیت مدارس به صورت نیمه حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شده است.

یزدان پناه با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان کرمانشاه، گفت: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون دانش آموزان از شرایط بازگشایی مدارس است.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان استان کرمانشاه در مدارس و کلاس‌های درس الزامی نیست و در صورت مایل نبودن می‌توانند آموزش‌های لازم را از طریق برنامه شاد پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به میزان واکسیناسیون کرونا دانش آموزان استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۸ درصد دانش آموزان سنین ۱۲ الی ۱۸ سال در استان کرمانشاه نوبت اول واکسن و ۵۵ درصد دیگر از دانش آموزان نوبت دوم واکسن‌ها را تزریق کرده‌اند.

یزدان پناه تصریح کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر بروز عوارض و مشکلات ناشی از تزریق واکسن در بین دانش آموزان استان کرمانشاه گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: از خانواده دانش آموزان استان کرمانشاه که تاکنون برای تزریق واکسن دانش‌آموز خود اقدام نکرده‌اند درخواست داریم برای حفظ سلامت فرزندان خود هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی مراجعه کنند.

کد خبر 5352514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha