۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۹:۰۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

راه‌اندازی پویش «چادر من، پرچم عزای مادر» در کرمانشاه

راه‌اندازی پویش «چادر من، پرچم عزای مادر» در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش «چادر من، پرچم عزای مادر» در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح تهیه بیرق عزای حضرت زهرا (س) با توجه به در پیش بودن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در کرمانشاه برای سیاه پوش کردن محلات کرمانشاه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: پویش تهیه بیرق عزای حضرت زهرا (س) با شعار چادر من، پرچم عزای مادر در کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح پویش تهیه بیرق عزای ایام فاطمیه بنا است که چادرهای قدیمی بانوان که دیگر قابلیت استفاده ندارد جمع‌آوری و توسط گروهای جهادی قرآنی کرمانشاه برای استفاده به عنوان پرچم عزای حضرت زهرا (س) آماده و در محلات کرمانشاه نصب شده و سیاه‌پوش شدن محلات در ایام فاطمیه جلوه‌ای خاص به معابر و محلات کرمانشاه خواهد بخشید.

احمدی بیان کرد: حسینه شهدای مدافع حرم تبلیغات اسلامی کرمانشاه برای جمع‌آوری و تهیه بیرق عزا حضرت زهرا (س) در اختیار تیم‌های جهادی قرآنی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از طریق فضای مجازی به مردم کرمانشاه برای جمع‌آوری چادرهای مشکی غیرقابل استفاده اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت احیا جلسات روضه خانگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در کرمانشاه، گفت: براساس این همکاری تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به پشتیبانی جلسات روضه خانگی در ایام فاطمیه اقدام خواهند کرد.

احمدی با اشاره به اینکه در ابتدا شیوع کرونا کارگاه تولید ماسک در اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه راه اندازی شده است، تصریح کرد: در ابتدای شیوع کرونا نیز کارگاه تولید ماسک برای جبران کمبودها در حسینیه شهدا مدافع حرم کرمانشاه راه اندازی شد و گروه‌های جهادی نسبت به تولید ماسک برای در اختیار گرفتن مردم اقدام کردند.

وی بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی برای تولید ماسک در ایام آغاز شیوع ویروس کرونا با وجود خطراتی که در جامعه به سبب ناشناخته بودن کرونا وجود داشت قابل تقدیر است.

کد خبر 5352853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      بگو پول خرید پارچه مشکی را نداریم دیگه این فیلمها را نمیخواد