۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

نماینده‌ مردم کلیبر در مجلس خبرداد؛

برنامه‌ریزی ۲ ساله برای تکمیل سد نیمه تمام پیغام کلیبر

برنامه‌ریزی ۲ ساله برای تکمیل سد نیمه تمام پیغام کلیبر

کلیبر- نماینده‌ مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته‌ آینده پیمانکار جدید سد پیغام مشخص می‌شود و برنامه‌ریزی۲ ساله برای تکمیل این سد نیمه تمام داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حاتمی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در کلیبر با اشاره به این‌که اعتبارات جبران خسارت سیل ۱۷ مردادماه به زیرساخت‌های کلیبر تأمین شده است، اظهار داشت: هنوز خسارت سیل به اراضی زراعی، باغی و اشخاص در شهرستان کلیبر چه در قالب تسهیلات و چه بلاعوض تأمین نشده است.

حاتمی با اشاره به خسارت ۲۷۲ میلیارد تومانی هفدهم مردادماه به زیرساخت‌های کلیبر افزود: قرار بود ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی برای اشخاصی که در سیل کلیبر دچار خسارت شده بودند تخصیص یابد اما هنوز این اعتبار اختصاص نیافته است.

وی از تخصیص اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومانی به تکمیل پروژه سد پیغام کلیبر خبر داد و گفت: پیمانکار پروژه سد پیغام کلیبر به دلیل اینکه رغبتی به اجرای این پروژه نداشت خلع‌ید شده و وزارت نیرو تا هفته‌ی آینده پیمانکار جدید انتخاب می‌کند.

حاتمی اضافه کرد: اگر قرار بود منتظر پیمانکار قبلی برای تکمیل پروژه سد پیغام کلیبر بمانیم، قطعاً این سد تا ۱۰ سال آینده نیز تکمیل نمی‌شد، ولی برای تسریع در احداث سد پیغام از منابع بانکی جهت تکمیل این سد تا ۲ سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

کد خبر 5353232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha