۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۶

نماینده روستای گیشان غربی:

۳۰ خانوار روستای گیشان غربی هنوز فاقد چادر برای اسکان هستند

۳۰ خانوار روستای گیشان غربی هنوز فاقد چادر برای اسکان هستند

بندرعباس - نماینده روستای گیشان غربی گفت: تعداد ۲۰ خانوار ساکن اصلی چادر اسکان دریافت کرده اند و ۳۰ خانوار دیگر منتظر توزیع چادر هستند.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد توزیع امکانات در این روستا بیان داشت: روستای گیشان دارای ۵۰ خانوار است که منازل انها بین ۸۰ الی ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

وی عنوان کرد: تعداد خانوارهای روستای گیشام عربی در فین ۵۰ خانوار است که از این تعداد ۲۰ خانوار به طور ثابت در روستا زندگی می کنند و ۳۰ خانوار به خاطر داشتن دام و باغ به روستا مراجعه می کنند که بعد از وقوع زلزله این تعداد خانوار هم جهت آوار برداری به روستا مراجعه کرده اند.

نماینده روستای گیشام غربی ادامه داد: با گذشت ۴۸ ساعت از وقوع زلزله ۲۰ چادر بین خانوارهای ثابت در روستا توزیع شده است و ۳۰ چادر دیگر برای اسکان سایر خانوارهای روستا نیازمند هستیم.

مرادی تصریح کرد: اقلام خوراکی شامل کنسرو و آب معدنی بین اهالی روستا توزیع شده است. همچنین پو وعده غذای گرم هم طی روز دوشنبه و سه شنبه توزیع شد.

وی با بیان اینکه برق روستا روز دوشنبه وصل شد، افزود: این روستا از طریق تانکر آبرسانی می شود. اب چشمه که برای دام و باغداری مورد استفاده بود دو ساعت پس از وقوع زلزله به طور کامل قطع شد.

نماینده روستای گیشان غربی با اظهار اینکه مسئولان باید توجه بیشتری به روستا داشته باشند، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و شب های سرد منطقه فین باید تدابیر بهتری برای اسکان موقت اهالی روستای دیده شود. کودکان در شب ها به دلیل سرما بسیار اذیت می شوند.

کد خبر 5353501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha