۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۰۸

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

آماده باش کامل ۲۷ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران

آماده باش کامل ۲۷ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک روان در راه های استان خبر داد و گفت: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی ۲۷اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی آماده باش کامل هستند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک روان و عادی را در سطح استان شاهد هستیم اظهار داشت: هم اکنون هیچ مشکلی به لحاظ ترافیکی نداریم.

مصدقی در خصوص وضعیت جوی نیز گفت: طبق هشدارهای نارنجی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی قرار بود از ساعت ۱۲ و نیم ظهر امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات باشیم اما فقط شاهد وزش باد شدید و سرما در محور دماوند، محور تهران - ساوه و محور ملارد (ارغش آباد) بودیم و پیش بینی این است که سرما و کاهش دمای محسوس را هم در فیروزکوه و دماوند و هراز داشته باشیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه هنوز پیش بینی‌های بارش در محورهای استان رخ نداده است افزود: مأموران حوزه راهداری و اکیپ‌ها و ۲۷ باب راهدارخانه به همراه ماشین آلات شن و نمک پاش نیز تا صبح پنجشنبه به صورت آماده باش صد در صدی هستند و بازدیدهای میدانی نیز انجام می‌شود.

وی عنوان داشت: بارش‌ها ممکن است فردا در سطح استان رخ بدهد و تمام تمهیدات راهداری اندیشیده شده تا در صورت وقوع بارش خدمات مطلوب ارائه شود و ۲۵ اکیپ در محورهای استان در حال گشت زنی هستند و شرایط محورهای کوهستانی در حال رصد است و اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱ به شهروندان انجام خواهد شد.

مصدقی اظهار داشت: از همه عزیزان می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفر به مناطق کوهستانی خودداری کنند و در صورت نیاز با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرندو همچنین در صورت قرار گرفتن در جاده‌ها از تجهیزات زمستانی کامل برخوردار باشند.


کد خبر 5353719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha